
Sağlık Sektöründe Sesli AI Sanal Asistan: Jettel ile Randevu Yönetiminde Yeni Dönem
Sağlık sektöründe hasta memnuniyeti, hız ve erişilebilirlik en önemli unsurlardan biridir. Günümüzde hastalar, randevu almak için uzun süre telefon başında beklemek istemiyor. İşte bu...

AI Sanal Asistan Nedir? Nerelerde Kullanılır?
Günümüzde yapay zeka (AI), iş dünyasından günlük yaşantımıza kadar pek çok alanda hayatımızı kolaylaştırıyor. Bu teknolojinin en dikkat çeken uygulamalarından biri de AI sanal asi...

Jettel’den Yenilik: Özel Santral (PBX) – Microsoft Teams Entegrasyonu Artık Hazır!
İş dünyasında iletişim hız ve verimlilik üzerine kuruludur. Şirketlerin en çok ihtiyaç duyduğu şey ise tüm iletişim kanallarını tek bir noktada yönetebilmektir. İşte bu noktada Jet...

TurkNet, Yapay Zekâ Dayanaklı Yeni Ses Tahlil Aracı Harmony’yi Tanıttı
Şirketlerin müşteri deneyimini analiz etme yöntemleri yapay zekâ ile birlikte hızla değişiyor. Özellikle çağrı merkezlerinde toplanan verilerin anlamlandırılması, hizmet kalitesini doğ...

Yapay Zekâ ile İş Hayatını Verimli Hale Getirmek İçin Tavsiyeler
Yapay zekâ, iş dünyasında verimliliği artırmanın ve tekrarlayan görevleri otomatikleştirmenin en güçlü yollarından biri haline geldi. Doğru araçları ve stratejileri kullanarak iş akı...

İçişleri Bakanı Duyurdu: Sanal Ortamda 124 Milyon TL'lik Dolandırıcılık Yapan 46 Kuşkulu Yakalandı!
İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, internet üzerinden yapılan dolandırıcılıklara yönelik "SİBERAĞ-11" operasyonlarını duyurdu. Yakalanan 46 kişiden 30'u tutuklandı....

Yapay Zekâ Davet Merkezinin Hacklenmesi Sonucu Milyonlarca Kullanıcı Verisi Sızdırıldı!
Orta Doğu merkezli bir yapay zekâ destekli çağrı merkezinin hacklenmesi sonucunda milyonlarca kullanıcının verisi sızdırıldı....

EKSAtelecom H5 Kablosuz Davet Merkezi Kulaklığı İncelemesi
Bugün sizlere EKSAtelecom H5, kablosuz kulaklıği inceleyeceğiz. Çağrı merkezlerinde büyük kolaylık sağlayacak bu kulaklığın ne gibi özellikleri varmış gelin yakından bakalım....