Eğitim Sektöründe Call Center Hizmetinin Önemi

Call center yani çağrı merkezleri, iletişim ihtiyacına cevap veren oldukça önemli hizmetlerdir. Bu sebeple eğitim sektöründe callcenter hizmeti mutlaka kullanılması gereken bir hizmettir. Bu hususta callcenter için müşteri temas kanallarını içeren bir odak noktasıdır demek yanlış olmayacaktır.

Call center sayesinde eğitim kuruluşları, programlarını tanıtabilir veya kurumu tercih etmek isteyen kişilerin sorularına oldukça kısa ve etkili bir yöntemle cevap verebilir. Tüm bu bilgiler dikkate alındığında eğitim kuruluşlarının callcenter hizmetini sunması oldukça önemlidir.

Call Center Hizmetinin Avantajları Nelerdir?

Call center hizmetinin avantajları kısaca şöyledir;

  • Müşteriyle olan iletişimi güçlendirir
  • Müşterinin ihtiyaçlarına cevap verir
  • Aynı anda birçok kişinin ihtiyaçlarına cevap verir
  • Kurumun prestijini arttırır

Yukarıda belirtilen avantajlar içerisinde kurumun prestijinin artması oldukça önemlidir, özellikle eğitim kurumları arasında süre gelen rekabet düşünüldüğünde, müşteriyi etkilemek adına imaj oldukça önemlidir. Bu sebeple eğitim kurumlarının callcenter hizmetinden yararlanması ve müşterilerine callcenter hizmetini sunması adeta gerekliliktir.

Eğitim Sektöründe Call Center Hizmetini Destekleyen Bilimsel Araştırmalar Nelerdir?

Yapılan araştırmalar callcenter hizmeti veren eğitim kuruluşlarının müşteri gözünde daha güvenilir olduğunu tespit etmiştir. Bu konuda müşterilerin %70’ i callcenter hizmeti veren eğitim kuruluşlarını güvenilir bulmaktadır. Bu konuya ek olarak yapılan bir başka araştırmada müşterilerin %90’nının şikayetlerini kuruma bildirmekten kaçındığını ortaya çıkartmıştır.

Söz konusu durum incelendiğinde, kurumların şikayetleri bilmemesi halinde kendini geliştiremeyecek olmasıdır. Son olarak bir müşteri kaybetmenin bedeli söz konusu müşterinin yıllık hesabının 5 katını kaybetmek anlamına gelmektedir. Özellikle eğitim kurumlarının uzun soluklu hizmet verdiği düşünüldüğünde söz konusu durumun önemi oldukça büyüktür.

Call Center Hizmeti Nasıl Alınır?

Call Center hizmeti almak isteyen eğitim kurumları, konu ile alakalı hizmet veren firmaları araştırmalıdır. Bu konuda birçok firma hizmet vermektedir, söz konusu bolluk içerisinde eğitim kurumları kendilerine en uygun callcenter hizmeti veren firmayı bulabilir. Bu hususta callcenter hizmetinin maliyeti getirileri ve avantajları göz önünde bulundurulduğunda düşünülmemelidir. Call center hizmeti, şüphesiz kuruma prestij sağlayacağı gibi uzun vadede ekonomik çıkarlarda sağlayacaktır.

Eğitim Sektörü İçin Call Center Hizmeti Alırken Nelere Dikkat Edilmelidir?

Call center hizmeti bilindiği üzere çağrı merkezidir. Bu konuda eğitim kurumlarının dikkat etmesi gereken en önemli husus, karşılama menülerinin yalın ve işlevsel olmasıdır. Bu sayede eğitim kurumu ile iletişime geçmek isteyen müşteri sıkılmayacaktır. Bir diğer husus ise karşılama menülerini ve yönlendirmeleri seslendiren kişinin alanında yetkin olmasıdır.

Bu konuda anonslar müşteriyle bağ kurabilmek adına oldukça önemlidir. Kaliteli ve etkileyici anonsların müşteriler üzerinde oldukça olumlu etkilerinin bulunduğu yapılan araştırmalarla ispatlanmıştır. Son olarak callcenter hizmeti sunmak isteyen eğitim kurumlarının farklı senaryoları bulunmadır, farklı senaryolar farklı müşterilere hitap etme açısından oldukça önemlidir.


0 850 611 0 611 VEYA
BİLGİLERİNİZİ BIRAKIN!

SADECE KURUMSAL ŞİRKETLERE HİZMET VERMEKTEYİZ, BİREYSEL KABUL EDİLMEMEKTEDİR.