Jettel Bulut Santral ile Personel Takibi Sağlamak Mümkün Müdür?

Jettel bulut santral ile personel takibi sağlamak, şüphesiz bulut santralin en beğenilen özelliklerinden sadece bir tanesidir. Bu konuda Jettel bulut santral sayesinde personellerin hareketleri rahatlıkla izlenebilmektedir, bu sayede müşteri memnuniyeti arttırılabileceği gibi yetkin personellerle çalışabilmek de oldukça kolaylaşmaktadır. Jettel Bulut Santralın gelişmiş teknolojisi personel takibine imkân sağladığı gibi, söz konusu işlemin oldukça basit adımlarla yapılabilmesine de imkân sağlamaktadır.

Jettel Bulut Santral ile Personel Takibi Sağlamak Neden Önemlidir?

Yapılan araştırmalara göre personellerini takip eden kurumlarda müşteri memnuniyetinin çok daha olumlu olduğu görülmüştür, bu sebeple personel takibi sağlamak müşteri memnuniyeti açısından oldukça önemlidir. Aynı zamanda personel takibi, personellerin çalışma prensiplerine doğrudan etki eder, bu sayede çok daha dinamik ve işlevsel bir personel kadrosunun elde edilmesi kaçınılmazdır.

Jettel Bulut Santral Personel Takibi Özelliğine Nasıl Ulaşılır?

Jettel Bulut Santral kurulumu gerçekleştikten sonra, santralin tüm özellikleri hususunda detaylı bilgi vermektedir. Aynı zamanda 7/24 canlı destek hizmeti sağlamaktadır, bu sebeple müşteriler takıldıkları yerlerde Jettel Bulut Santral görevlilerinden yardım alabilir.

Jettel Bulut Santral Özellikleri Nelerdir?

Jettel bulut santralin birbirinden işlevsel özellikleri bulunmaktadır, söz konusu özellikler ise şöyledir;

  • Sıfır Donanım Maliyeti: Fiziksel santral ihtiyacı gerekmediği için yatırım maliyeti söz konusu değildir.
  • Sınırsız Eşzamanlı Çağrı: Sınırsız eşzamanlı çağrı özelliği sayesinde hiçbir çağrı kaçırılmaz.
  • Robot Operatör: IVR karşılaştırma oluşturmak mümkündür.
  • Harici Yönlendirme: Dahili veya dışarıdan gelen çağrılar istenilen numaraya yönlendirilebilir.
  • Bekleme Grupları: Bekleme grupları ile callcenter gibi hizmet vermek mümkündür.
  • Online Rapor: Santralin trafik akışı detaylı raporlar sayesinde kontrol edilebilir.
  • Online Ses Kaydı: Gelen çağrılar otomatik olarak kayıt altına alınır.
  • Sesli Mesaj: Sesli mesajların mail adresine gönderilmesi mümkündür.
  • IP Yönlendirme: Gelen çağrılar istenilen IP adresine yönlendirilebilir.
  • Müşteriye Özel Yazılım Geliştirme: İhtiyaç ve istekler doğrultusunda kişiye özel yazılım geliştirilebilir.
  • Beyaz Liste: Sadece beyaz listede bulunan kişilerin ulaşması sağlanabilir.
  • Çağrı Olay Bildirimi: API yardımı ile belirlenen linke çağrılar yönlendirilebilir.
  • Dahili Gruplar: Farklı şube ve grupları tek elden yönetmek mümkündür.
  • Bağımsız Sunucu Çözümleri: İhtiyaçlar ve istekler doğrultusunda kişiye özel sunucu çözümleri sunulabilir.
  • Şube Yönetim Modülü: Tüm şubeleri tek bir merkezden yönetmek mümkündür.
  • Adres Konum Modülü: Müşterilere şirket lokasyonunu IVR üzerinden iletmek mümkündür.
  • Sesli Karşılama Menüleri: Gelen çağrılar istenildiği gibi yönlendirilebilir.
  • Bekleme Müzikleri: Bekletilen çağrılarda dinletilmek üzere istenilen müzikler ayarlanabilir.
  • Şubeler Arası Ücretsiz Görüşme: Şubeler arasında herhangi bir ücret ödemeden sınırsız görüşmek mümkündür.
  • Telesekreter Kaydı: Gün içerisinde cevaplanamayan çağrılar için telesekreter kaydı alınabilir.
  • Dijital Faks: Faks almak veya göndermek mümkündür.

Yukarıda belirtilen özellikler Jettel Bulut Santralin özellikleri arasından sadece bir kısmıdır, bu sebeple tüm özellikler hakkında bilgi sahibi olabilmek adına Jettel Bulut Santralin internet sitesi ziyaret edilmelidir.


0 850 611 0 611 VEYA
BİLGİLERİNİZİ BIRAKIN!

SADECE KURUMSAL ŞİRKETLERE HİZMET VERMEKTEYİZ, BİREYSEL KABUL EDİLMEMEKTEDİR.