Hangi Şirketler JETTEL Bulut Santral Hizmetini Kullanmalıdır?

İnternet tabanlı santral hizmeti olan Jettel Bulut Santral, eski tip analog santrallere göre hem daha ekonomik hem de daha kolay bir kullanım sağlıyor. Hangi şirketler Jettel Bulut Santral hizmeti kullanmalıdır sorusunun cevabı, çağrı trafiklerini en iyi şekilde yönetmek isteyen şirketler olarak verilebilir.

Aslında Jettel Bulut Santral hizmetini tüm şirketler kullanabilir. Eski tip analog santrallerin maddi yükünden kurtulmak isteyen, kalabalıktan sıkılmış, yenilikçi bir anlayışa sahip tüm şirketler Jettel Bulut Santral hizmetini kullanmalıdır. Jettel Bulut Santral, çağrı trafiği yoğun olan ve bu trafiği iyi yönetmek isteyen şirketler için yeni nesil santral hizmeti sağlar.

Uygulama programlama ara yüzü sayesinde kişiye özel geliştirilebilen ve genişletilebilen bir yazılıma sahip olan Jettel Bulut Santral, kişiselleştirilmiş bir santral hizmetine sahip olmak isteyen kullanıcılar için en yenilikçi ve teknolojik sistemdir. Bulut Santral kullanıcısının talep ve isteklerine göre geliştirilen santral hizmeti, kullanıcıya 3. Parti yazılımlar ile Jettel Bulut Santral’i entegre bir şekilde kullanma imkânı tanır.

Genel bulut ağından bağımsız olarak yalnızca kendi şirketi için özel bir santrale sahip olmak isteyen kullanıcılar, Jettel Bulut Santral hizmetini ihtiyaçları doğrultusunda özelleştirilmiş olarak kullanabilme imkanına sahiptir.

Çağrı trafiği yoğun olan, arşivlemeye önem veren şirketler de Jettel Bulut Santral hizmetini tercih etmektedir. Gelen çağrılar için kuyruk yönetiminden (hatta bekleyen kişilerin yönetilmesi) bekleme müziklerine, bekleme süresi ve anonslarından gelişmiş raporlama sistemi gibi birçok özelliğe sahip olan Jettel Bulut Santral hizmeti, çağrı merkezi gibi şirketler için de ideal bir seçenek olarak görülmektedir.

Sistem için hazırlanmış ücretsiz sunulan CRM modülleri ile müşteriler, ürünler, talepler, ödemeler hatta müşteri temsilcileri rahatlıkla takip edilebilmektedir. Santral sistemine giriş yapılan herhangi bir yerde geçmiş tüm çağrı kayıtları dinlenilebildiği gibi, canlı yapılan görüşmeler dahi sistemde izni olan kişiler tarafından dinlenilebilmektedir. Ayrıca Kalabalık personel sayısına sahip şirketler için santral içi yapılacak personel yetkilendirme ayarları ile kim hangi ekrana erişmek istenirse o kadar erişebilir. Müşteri memnuniyeti ve kalite standartlarını yüksek tutmayı önemseyen her şirket Jettel Bulut Santral’i kullanabilir.


0 850 611 0 611 VEYA
BİLGİLERİNİZİ BIRAKIN!

SADECE KURUMSAL ŞİRKETLERE HİZMET VERMEKTEYİZ, BİREYSEL KABUL EDİLMEMEKTEDİR.