JETTEL Bulut Santral Özelliklerinden Olan Sınırsız Eş Zamanlı Çağrı ve Harici Yönlendirme Özellikleri Ne İşe Yarar?

Kurumsal işletmeler, müşteri ilişkileri ile her zaman ön plana çıkmaya çalışırlar. Müşterileri iletişimlerinin büyük bir bölümü santral sistemleri üzerinden olmaktadır. Jettel bulut sistemleri hizmetleri ile büyük küçük tüm işletmelerin santral sorunlarını çözmektedir. Bulut sistemleri üzerinden oluşturulan santrallerin birçok yenilikçi özelliği vardır ve iletişim hizmetlerinin daha iyi verilmesini sağlamaktadır. Sıfır donanım maliyeti özelliğinin yanı sıra sınırsız eş zamanlı çağrı özelliği de bulunmaktadır.

(NOT :Bu kısımda her ay iki özelliğin ne işe yaradığını anlatacağız.)

Sınırsız Eşzamanlı Çağrı

Bulut santral sistemi, işletmelere, özel donanımlara ihtiyaç duyulmadan, gelişmiş teknoloji ürünü santral sisteminin kullanılmasını sağlamaktadır. Müşteri, işletme telefonlarını aradığında, meşgul tonunu duymadan ve beklemeden istediği bölüme ulaşmak ister. Jettel bulut sistemleri üzerinden sağladığı santral hizmetleri ile sınırsız sayıdaki eşzamanlı çağrıları, hem dahili hem de harici numaralara yönlendirme yapabilmektedir. Bu özellik sayesinde işletmeler, kendilerine yapılan hiçbir çağrıyı kaçırmamış oluyorlar. Müşteri talepleri karşılandığı için müşterinin firmaya ve markaya olan güveni artıyor.

Müşteri Memnuniyeti

Her sektördeki işletmeler, verdikleri hizmetleri ile müşteri ağlarını genişletmeyi ve müşteri memnuniyetlerini artırmayı hedeflemektedir. İşletme ile müşteri arasındaki iletişimin ilk ve kilit noktası santral hizmetleridir. Müşteri telefonla aradığı işletmeye ulaşamadığında ve telefonları sürekli meşgul çaldığında, iletişim kurmaktan vazgeçecektir. Bu işletme için büyük kayıplara neden olabilir. Jettel bulut santralleri sayesinde, eşzamanlı olarak yapılan sınırsız sayıdaki çağrıya, telefon meşgul bildirimi yapılmadan, cevap verilebilecektir. Hızlı iletişim kurabilen müşteriler, işletmeye daha fazla güven duymaya başlayacaktır.

Bulut Sistemler

Jettel bulut teknolojisi sistemleri sayesinde, işletmelere birçok avantaj sağlamaktadır. Kolay kurulum ve her yerden sınırsız erişim özellikleri hizmet kalitesini artırıyor.

Bulut santrallerin özellikleri şunlardır;

  • Sıfır donanım maliyeti,
  • Sınırsız sayıda eşzamanlı çağrı,
  • Harici numara için IVR karşılama,
  • Harici yönlendirme,
  • Online/offline çalışma sistemi,
  • Sesli karşılama menüleri,

Bulut santrallerin her özelliği, kullanıcıya ayrı avantajlar sağlamaktadır. Sadece internet bağlantısının yeterli olduğu bir sistem olduğu için hem maliyetsiz hem de aynı anda daha fazla erişimin sağlanmasına olanak tanımaktadır.

Harici Yönlendirme

Şirketlerde, yöneticiler ya da operasyon sorumluları, her zaman erişilebilir olmak isterler. Bunun için bulut santralin harici yönlendirme özelliğini kullanırlar. İşletmede olmadıkları zaman bile, hem dahili hem harici aramaların tümü belirlenen harici numaraya yönlendirme yapılır ve aranan kişiye hemen ulaşılmış olunur. Müşteri santrali arayarak, kişiye ulaştığı için kişinin sürekli işletmede bulunduğunu düşünebilir.

İş seyahatinde ya da farklı nedenlerle işletme dışında bulunduğunuz zaman bile santral üzerinden sizlere her zaman ulaşılabilecektir. Bulut santralin bu özelliği sayesinde, işletmenin işleri daha rahat kontrol edilebilecek, müşterinin işletmeye duyduğu memnuniyet oranı giderek artacaktır. Sınırsız eşzamanlı çağrı ve harici yönlendirme özelliklerinin sağladığı en büyük katkı her zaman müşteri – işletme ilişkilerinin artmasına yardımcı olacaktır.


0 850 611 0 611 VEYA
BİLGİLERİNİZİ BIRAKIN!

SADECE KURUMSAL ŞİRKETLERE HİZMET VERMEKTEYİZ, BİREYSEL KABUL EDİLMEMEKTEDİR.