Call Center Hizmeti Nedir?

Çağrı trafiğinin en yoğun olduğu şirketler şüphesiz ki çağrı merkezleridir (Call Center). Çağrı merkezleri, firmaların diğer kurumlar ya da şahıslar ile iletişime geçtikleri merkezlerdir. Çeşitli alanlarda faaliyet gösteren bu iletişim merkezleri bilgilendirme, rezervasyon işlemleri, şikâyet karşılama ve bilgilendirme gibi amaçlarla faaliyet göstermektedir.


Jettel Bulut Santrali sistemi ile birlikte sahip olunan Çağrı Merkezi hizmetinde, santrale entegre olan yazılım sayesinde çağrı merkezlerinin olmazsa olmazı olan ekstra müşteri paneli (CRM) maliyeti ortadan kalkıyor. Kuruma özel geliştirilebilen ve genişletilebilen Jettel Bulut Santral yazılımı aracılığıyla tek panel üzerinden sistem kontrol edilebilmektedir. Ayrıca sistemde bulunan raporlama hizmeti ile müşteriler hakkında ihtiyaç duyulan tüm verilere erişebilir. Jettel Bulut Santral hizmeti ile birlikte sahip olunan Call Center (Çağrı Merkezi) hizmeti, kuruma yüksek kalitede hizmet sağlamış olur.


Çağrı merkezi sisteminde otomatik arama sisteminin yanı sıra, Preview Dialing (Öngörünümlü arama), Manuel Dialer (Manuel Arama) ve arama sistemlerinin en kritik olanı Power Predictive Dialer (Tahminlemeli arama) seçenekleri de bulunmaktadır. Her özellik farklı kampanyalar için aynı anda çalışacak şekilde ayarlanabilmektedir.


Call Center hizmetinde aynı anda üretilecek inbound ve outbound çağrı sayısıyla ilgili meydana gelecek olası bir bant genişliği probleminde, kuruma ya da firmaya özel çözümler sunularak yazılım sorunsuz çalışır hale getirilmektedir.


Sayıca yüksek çalışanı olan kurumlar için farklı personel grupları oluşturma sistemi sınırsız olarak kullanılabilmektedir. Ayrıca home office çalışanlar için de farklı gruplar oluşturularak sistem, kuruma uygun şekilde kategorize edilir. Kurum tarafından müşteri temsilcileri için hazırlanan konuşma metni, kampanyalara göre sisteme tanımlanır ve müşteri temsilcisinin ekranına yansıtılır. Ayrıca isteğe göre, sistem içinde Manuel Arama kısıtlaması getirilebilmektedir. Jettel Bulut Santral üzerinden Call Center Hizmeti alan kullanıcılar tüm bu pratik çözümlerden faydalanmış olur.


Sistem üzerinden yapılmış aramaların detaylı raporları pratik bir şekilde tek panel üzerinden analiz edilebilmektedir. Ayrıca müşteri temsilcilerinin geçmişteki ya da anlık çağrı kayıtları, internetin olduğu her yerde dinlenebilir. Bu da kontrol kolaylığı sağlar ve işin gelişiminde yardımcı olur.


Çağrı Merkezi (Call Center) olarak faaliyet gösteren kurumlar, telefon çağrılarının dışında e-posta, fax, sms ve çevrimiçi sohbet (online chat) gibi iletişim kanallarında da hizmet vermektedir. Jettel Bulut Santral ile birlikte çalışan sistemde var olan SMS sistemi sayesinde tüm işlemler tek panel üzerinden gerçekleştirilebilmektedir.


0 850 611 0 611 VEYA
BİLGİLERİNİZİ BIRAKIN!

SADECE KURUMSAL ŞİRKETLERE HİZMET VERMEKTEYİZ, BİREYSEL KABUL EDİLMEMEKTEDİR.