İleti Yönetim Sistemi

Ticari faaliyetlerin elektronik ortamlarda daha güvenli sağlanabilmesi için yasal düzenlemeler yapılmıştır. Ticari İletişim ve Ticari Elektronik İletilir Hakkında Yönetmelik hazırlanmış ve Resmi Gazetede yayınlanarak yürürlüğü alınmıştır. İleti yönetim sistemi sayesinde, hizmet sağlayıcıların, her türlü iletişim imkanını sağlaması, sistem yöneticilerinin, sistemi verimli olarak kullanılması sağlanmaktadır. Yasal düzenleme ile belirlenen ileti yönetimlerinde, firmalar ve kurumlar almak istedikleri hizmet türüne göre paket seçimi yapabilmektedir.

Güvenli İşlemler

Ticari işlemlerin, yapıldığı hizmet sağlayıcıların, güvenli ortamlarda yapılabilmesi için alıcı onay ve ret seçenekleri ile yapılması sağlanıyor. Alıcılara hizmetlerle ilgili gönderilen, mail, SMS gibi bildirimler hakkında şikayet hakları bulunmaktadır. İleti yönetim sisteminin tüm izin türlerini zaman damgası ile kayıt altında tutması ve güvenli bir şekilde sağlaması, ulusal bir veri tabanı olduğunu göstermektedir.

Hizmet sağlayıcı olarak kullanılan sistemler, düzenlenen kampanyalar, pazarlama ve çeşitli reklam hizmetleri ile ilgili olarak elektronik iletiler ile müşterilerin aranmasını, mesaj gönderilmesini sağlayabilmek için veri tabanına gerekli bilgilerin yüklenmesini sağlar.

İleti Yönetim Sisteminin İşleyişi

Güvenli ticari işlemlerin yapılabilmesi ve müşteri memnuniyetini artırabilmek için çeşitli sistemler kullanılmaktadır.

İleti yönetim sisteminin işleyişini anlayabilmek için yapılacak işlem sırasının bilinmesi önemledir;

  • Sistemin açılması ve bilgilendirmelerin yapılması,
  • Sisteme başvuruların açılması,
  • Hizmet sağlayıcılarda, platformların açılması,
  • İleti yönetim sisteminin kamu ve vatandaşlar için açılması,
  • İletişim izinlerinin onaylanması,

Sisteme giriş için kayıt yaptıran vatandaşların istedikleri zaman çıkış yapma haklarının olduğu ve işlem yapabilecekleri bilinmektedir.

İletilerin Kontrol Altında Tutulması

Ticari işlemlerde, alıcılarla sürekli iletişim halinde olmak, pazarlama ve reklam açısından çok önemlidir. Müşteri potansiyelinde bulunan vatandaşlara ticari iletiler göndermek verilen izin çeşitlerine göre belirlenmektedir. Kullanılan yönetim sistemi sayesinde, tüm iletiler kontrol edilebilmekte ve alıcılara izin verdikleri ileti türleri gönderilebilmektedir. Önceden kaydı oluşturulan ve daha sonra çıkış hakkını kullanan vatandaşlara ileti gönderimi yapılmayacaktır. Tüm ileti gönderimleri kontrol altında tutulmakta, sadece verilen izinlere göre kontrollü gönderimler yapılabilmektedir.

Şikayet Hakkının Kullanılması

Ticari işlerle ilgili elektronik ileti almak istemeyenler, hizmet sağlayıcılar tarafından ileti gönderilmeye devam edilmesi durumunda şikayet haklarını kullanabileceklerdir. Vatandaşlar, ticari elektronik iletilerle ilgili her türlü şikayetlerini, ileti yönetim sistemi veri tabanı üzerinden yapabilecektir. Yasalarla yapılan düzenleme ve işlem kontrolleri, izin verilmeyen durumlarda, ileti gönderilmesini engellemektedir. Bu düzenleme ile vatandaşların reddettikleri iletileri almaları durdurulmuştur.

İletişim Bilgilerinin Güvenliği

Vatandaşlar, birçok hizmet türü ile ilgili indirimleri, kampanyaları, pazarlama yöntemlerini takip edebilmek için hizmet sağlayıcılardaki, ileti yönetim sistemine kayıtlarını oluşturabilmektedir. Tamamen dijital ortama kaydedilen kişisel bilgilerin ve iletişim numaralarının güvenliğinin sağlanması, yasalarla korunmaktadır.

Ulusal veri tabanında saklanan iletişim adresleri ve tüm ileti izinleri veri güvenliği yönetmeliğine göre güven altında tutulmaktadır. Kayıt işlemlerini tamamlayan vatandaşlar, kayıt işlemlerini ve izin yönetimlerini bir defa yapmaları yeterli olacaktır. İletişimlerle ilgili tüm onaylar kolay ve hızlı yapılabilmektedir.


0 850 611 0 611 VEYA
BİLGİLERİNİZİ BIRAKIN!

SADECE KURUMSAL ŞİRKETLERE HİZMET VERMEKTEYİZ, BİREYSEL KABUL EDİLMEMEKTEDİR.