JETTEL Bulut Santral Özelliklerinden Olan IVR Robot Operatör ve IP Yönlendirme Özellikleri Ne İşe Yarar?

Bulut santralin firmalara sunduğu hizmetler; ayrıcalıklı ve firmanın çalışma verimliliğini artıracak şekilde tasarlanmıştır. Tüm özellikle ayrı bir fayda sağlayarak, müşteri memnuniyeti odaklı çalışma prensibinize uyum sağlamaktadır. Bütçe dostu yapısıyla alandan ve maliyetten tasarruf yapmanız mümkün. Birçok özelliğe sahip olan bulut santralin IVR Robot Operatör ve IP Yönlendirme özellikleri kullanıcıya avantaj sağlıyor.

IVR Robot Operatör

Sesli yanıt sistemi olarak bilinen IVR; kulanım olarak daha önceden kaydedilen seslerin, menü seçeneklerinin gelen çağrılara sunulması amaçlı kullanılmaktaydı. Yanıtlar veri tuş takımı kullanılarak yapılmaktaydı. Günümüz teknolojisiyle kullanılan IVR; sesli tanımlama özelliği kullanılarak kelimelerin toplanmasıyla ortaya çıkıyor.

IVR ile;

  • Bankacılık işlemleri
  • Uçuş planı
  • Film gösterim saatleri
  • Ürün özelliği
  • Hastane randevu
  • Ödenmemiş fatura bilgisi

Bu özellikler sayesinde kullanıcılar birçok konuda bilgiye ulaşabiliyorlar. Kullanıcıların sesli aramalarında diledikleri bilgiye erişmelerini sağlamak adına her geçen gün daha fazla geliştirilmektedir. IVR sisteminin en büyük özelliği sesli tanımadır. Arayanların sesleri ile yapacakları görüşmelerde, diledikleri bilgiyi birkaç kelimeyle telaffuz eder ve sistem tarafından algılanarak ilgili alana aktarım yapılır.

Robot Operatör

Robot operatör IVR ile birlikte kullanılsa da aslında ayrı bir işlevi vardır. IVR sisteminin ses tanımlama özelliği ile robot operatörün gerekli birime aktarması sonucu müşterilere hizmet verimliliği teknolojik seviyede artırılır. Robot operatör; ulaşmak istediğiniz birim için gerekli bilgileri alır, ilgili birime aktarır ve meşgul ise sesli mesajınızı kaydeder. İş hayatında yoğun geçen iş temposuna ayak uydurmak, mesai saatlerini verimli kullanmak, yanlış aktarımların önüne geçmek adına robot operatör, call center hizmetine destek olur.

IP Telefon Santrali

Ip protokolü üzerinden; ses, iletişim, görüntü gibi ihtiyaçların karşılandığı yazılım sistemidir. Yazılım tabanlı olarak kullanılması birçok iletişim teknolojisine entegre edilerek kullanılmasını sağlar yapıdadır. İnternet aracılığıyla kullanımı kolaydır.

IP Telefon Santral Özellikleri

IP telefon santralinin firmanıza sağladığı avantajlar, daha verimli çalışma sahası yaratıyor. Çoklu konuşmalar adına gerçekleşen iletişimlerde kullanımı tercih edilmektedir.

Özellikleri;

  • Telekonferans
  • Geniş bant kapasitesi
  • İnternet ve Ip telefonlarda kullanılma özelliği
  • Düşük maliyet
  • Şubeler arası ücretsiz iletişim
  • Kolay kurulum, bakım, yönetim ve kapasite
  • Entegrasyon
  • Mobil cihaz ile IP santraline bağlanma

Bu özellikler arasında özellikle düşük maliyet ve kolay bakım gerektirmesi firmalar için önemlidir. Çok şubeli firmalar için bütçe ve maliyet oldukça önemlidir. Yapacağı alımlarda, kuracağı sistemlerde ve tüm ihtiyaçlarda sadece sahip olduğu tek bir noktaya bütçe ayırmaz. Her şubeye ayrı olarak yapılması gereken masraflar ne denli az olursa, firma karlılığı o oranda artış gösterir. Bu anlamda bulut santral, IVR ve IP yönlendirme sistemleri oldukça faydalıdır.


0 850 611 0 611 VEYA
BİLGİLERİNİZİ BIRAKIN!

SADECE KURUMSAL ŞİRKETLERE HİZMET VERMEKTEYİZ, BİREYSEL KABUL EDİLMEMEKTEDİR.