-
Call Center Hizmetini Kullanmanın Avantajları Nelerdir?
Çağrı merkezleri (Call Center) müşteriler ile kurumlar arasındaki en çok kullanılan iletişim köprüsüdür. Şirketler, daha fazla para kazanmak ve müşteri memnuniyetini üst seviyede tutabilmek adına çağrı merkezleri ile anlaşırlar. Müşteri ile Çağrı Merkezi arasında geçen diyalog sayesinde müşterinin firma hakkında görüşleri şekillenmeye başlar. Yoğun çağrı trafiği olan şirketler, Call Center hizmetini kullanmanın avantajlarından faydalanarak müşteri…
-
Sesli Anket ve Sesli Mesaj Sistemleri Nedir?
Şirketler, müşterilerine ya da potansiyel müşterilerine ulaşmak için çeşitli çalışmalarda bulunurlar. Sesli anket ve sesli mesaj bu seçeneklerden yalnızca iki tanesidir. Sesli anket ve sesli mesaj birbirinden farklı hizmetler olsa da genellikle aynı amaca hizmet eder. Bireysel ve kurumsal konularda memnuniyet değerlendirmesi, genel araştırmalar, özel anketler oluşturularak hızlı ve ekonomik biçimde ihtiyaç duyulan veriler elde…
-
Sesli Anket ve Sesli Mesaj Hizmetlerinde Hangi Kriterlere Dikkat Edilmelidir?
Sesli anket ve sesli mesaj hizmetleri, şirketlerin kullanıcılara en hızlı şekilde ulaşabildiği hizmetler arasında yer alıyor. Kurumlar için en ekonomik iletişim alternatifi olan bu hizmetler ile marka ya da ürün sahipleri hedefledikleri kitleye çok kısa süre içinde ulaşma imkanına sahip oluyor. Peki sesli anket ve sesli mesaj hizmetlerinden faydalanırken hangi kriterlere dikkat edilmesi gerekiyor? Sesli…