-
TurkNet, Yapay Zekâ Dayanaklı Yeni Ses Tahlil Aracı Harmony’yi Tanıttı
Şirketlerin müşteri deneyimini analiz etme yöntemleri yapay zekâ ile birlikte hızla değişiyor. Özellikle çağrı merkezlerinde toplanan verilerin anlamlandırılması, hizmet kalitesini doğrudan etkileyen unsurlar arasında yer alıyor. Bu alanda geliştirilen yeni sistemler, yalnızca konuşmaları metne dökmekle kalmayıp, konuşmanın içeriğini çok boyutlu olarak inceleyebiliyor. TurkNet’te bu alanda çalışmalarını ilerletiyor.
-
Yapay Zekâ ile İş Hayatını Verimli Hale Getirmek İçin Tavsiyeler
Yapay zekâ, iş dünyasında verimliliği artırmanın ve tekrarlayan görevleri otomatikleştirmenin en güçlü yollarından biri haline geldi. Doğru araçları ve stratejileri kullanarak iş akışınızı hızlandırabilir, zamanınızı en verimli şekilde değerlendirebilirsiniz.
-
İçişleri Bakanı Duyurdu: Sanal Ortamda 124 Milyon TL’lik Dolandırıcılık Yapan 46 Kuşkulu Yakalandı!
İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, internet üzerinden yapılan dolandırıcılıklara yönelik “SİBERAĞ-11” operasyonlarını duyurdu. Yakalanan 46 kişiden 30’u tutuklandı.