-

Jettel’den Yenilik: Özel Santral (PBX) – Microsoft Teams Entegrasyonu Artık Hazır!
İş dünyasında iletişim hız ve verimlilik üzerine kuruludur. Şirketlerin en çok ihtiyaç duyduğu şey ise tüm iletişim kanallarını tek bir noktada yönetebilmektir. İşte bu noktada Jettel olarak sizlere yeni bir çözüm sunuyoruz: Özel Santral (PBX) sisteminiz ile Microsoft Teams entegrasyonu artık tamamlandı! PBX – Microsoft Teams Entegrasyonu Nedir? Özel santraller (PBX), kurumların iç ve dış…
-

TurkNet, Yapay Zekâ Dayanaklı Yeni Ses Tahlil Aracı Harmony’yi Tanıttı
Şirketlerin müşteri deneyimini analiz etme yöntemleri yapay zekâ ile birlikte hızla değişiyor. Özellikle çağrı merkezlerinde toplanan verilerin anlamlandırılması, hizmet kalitesini doğrudan etkileyen unsurlar arasında yer alıyor. Bu alanda geliştirilen yeni sistemler, yalnızca konuşmaları metne dökmekle kalmayıp, konuşmanın içeriğini çok boyutlu olarak inceleyebiliyor. TurkNet’te bu alanda çalışmalarını ilerletiyor.
-

Yapay Zekâ ile İş Hayatını Verimli Hale Getirmek İçin Tavsiyeler
Yapay zekâ, iş dünyasında verimliliği artırmanın ve tekrarlayan görevleri otomatikleştirmenin en güçlü yollarından biri haline geldi. Doğru araçları ve stratejileri kullanarak iş akışınızı hızlandırabilir, zamanınızı en verimli şekilde değerlendirebilirsiniz.