-

Call Center Hizmeti Nedir?
Çağrı trafiğinin en yoğun olduğu şirketler şüphesiz ki çağrı merkezleridir (Call Center). Çağrı merkezleri, firmaların diğer kurumlar ya da şahıslar ile iletişime geçtikleri merkezlerdir. Çeşitli alanlarda faaliyet gösteren bu iletişim merkezleri bilgilendirme, rezervasyon işlemleri, şikâyet karşılama ve bilgilendirme gibi amaçlarla faaliyet göstermektedir. Jettel Bulut Santrali sistemi ile birlikte sahip olunan Çağrı Merkezi hizmetinde, santrale entegre…
-

Call Center Hizmetini Kullanmanın Avantajları Nelerdir?
Çağrı merkezleri (Call Center) müşteriler ile kurumlar arasındaki en çok kullanılan iletişim köprüsüdür. Şirketler, daha fazla para kazanmak ve müşteri memnuniyetini üst seviyede tutabilmek adına çağrı merkezleri ile anlaşırlar. Müşteri ile Çağrı Merkezi arasında geçen diyalog sayesinde müşterinin firma hakkında görüşleri şekillenmeye başlar. Yoğun çağrı trafiği olan şirketler, Call Center hizmetini kullanmanın avantajlarından faydalanarak müşteri…
-

Sesli Anket ve Sesli Mesaj Sistemleri Nedir?
Şirketler, müşterilerine ya da potansiyel müşterilerine ulaşmak için çeşitli çalışmalarda bulunurlar. Sesli anket ve sesli mesaj bu seçeneklerden yalnızca iki tanesidir. Sesli anket ve sesli mesaj birbirinden farklı hizmetler olsa da genellikle aynı amaca hizmet eder. Bireysel ve kurumsal konularda memnuniyet değerlendirmesi, genel araştırmalar, özel anketler oluşturularak hızlı ve ekonomik biçimde ihtiyaç duyulan veriler elde…