-
TurkNet, Yapay Zekâ Takviyeli Yeni Ses Tahlil Aracı Harmony’yi Tanıttı
Şirketlerin müşteri tecrübesini tahlil etme usulleri yapay zekâ ile birlikte süratle değişiyor. Bilhassa davet merkezlerinde toplanan dataların manalandırılması, hizmet kalitesini direkt etkileyen ögeler ortasında yer alıyor. Bu alanda geliştirilen yeni sistemler, sadece konuşmaları metne dökmekle kalmayıp, konuşmanın içeriğini çok boyutlu olarak inceleyebiliyor. TurkNet’te bu alanda çalışmalarını ilerletiyor.
-
WhatsApp’a İşletmelerin Çok İşine Yarayacak Bir Yapay Zekâ Özelliği Geliyor
WhatsApp’a işletmelere yönelik çok faydalı bir özellik geliyor. Bu özellik yapay zekâ ile verilen otomatik iletilere orijinal bir filtreleme fonksiyonu getirecek.
-
ElevenLabs, Müşteri Temsilcilerini İşsiz Bırakacak Yeni Yapay Zekâsını Duyurdu: Conversational AI 2.0 [Video]
ElevenLabs, yapay zekâ dayanaklı yeni sesli asistanı Conversational AI 2.0’yi duyurdu. Efsane özelliklere sahip olan yapay zekâ, müşteri temsilcilerinin kaygılı düşü olacak üzere görünüyor. İşte yapay zekânın özellikleri…