-

Sağlık Sektöründe Call Center Hizmetinin Önemi
Dünyada kullanılan çağrı merkezi, son günlerde yaygın olarak ülkemizde de kullanılmaya başladı. Call center, diğer bir adı da çağrı merkezleri, sağlık sektöründe de kullanılmaya başladığından beri birçok kolaylıklar sağlanmıştır. İlk başta sağlık sektöründe boy gösterebilen firmaların, neden çağrı merkezine ihtiyacı olabilir ki diye düşünebilir. Bunu da sağlık sektöründe callcenterhizmetinin önemi, hakkında bilgiler vererek çözebiliriz. Sağlık…
-

Sesli Karşılama Menüleri Seçerken Dikkat Etmemiz Gerekenler
Sesli karşılama menüleri, müşteri ile ilk irtibat anlamına gelmektedir. Bu sebeple sesli karşılama menülerinin işlevselliği oldukça önemlidir. İşlevsellik hususundan da anlaşılacağı gibi sesli karşılama menüsü karışık olmamalıdır. Bu konuda yapılan araştırmalar, karışık ve uzun yönlendirmeler bulunan anonsların müşteri üzerinde olumsuz etkiler oluşturduğunu tespit etmiştir. Sesli Karşılama Menüleri Seçerken Dikkat Edilmesi Gereken Nelerdir? Sesli karşılama menüleri…
-

Sesli Mesaj Sisteminin Şirketlere Sağladığı Avantajlar
Sesli mesaj sistemi, şirketlerin müşterilerine en hızlı ve en verimli şekilde ulaşabildiği yöntemler arasındadır. Aynı zamanda söz konusu sistem avantajları düşünüldüğünde son derece ekonomiktir. Sesli mesaj sistemi sayesine şirketler doğrudan hedef kitlesinde bulunan müşterilerine ulaşabildiği gibi farklı hedef kitlelerine de ulaşabilme imkânı bulmaktadır. Bu sebeple sesli mesaj sisteminin kullanılması oldukça önemlidir. Sesli mesaj sisteminin şirketlere…