-

Jettel ile Çağrı Merkezi Çözümleri
Günümüz iş dünyasında rekabet ortamının giderek artması, işletmeleri müşteri memnuniyetini en üst düzeye çıkarmaya ve hizmet kalitesini artırmaya yönlendiriyor. Günümüz iş dünyasında rekabet ortamının giderek artması, işletmeleri müşteri memnuniyetini en üst düzeye çıkarmaya ve hizmet kalitesini artırmaya yönlendiriyor. İşte tam da bu noktada, Jettel olarak sunduğumuz Çağrı Merkezi Sistemi ile işletmenizin müşteri ilişkilerini etkin bir şekilde yönetebilmenizi…
-

Yüksek Kalitede Çağrı Merkezi Sistemi Çözümleri
İş dünyasında rekabetin kızıştığı günümüzde, işletmelerin çağrı merkezi yönetimi konusundaki ihtiyaçları Jettel’in uzmanlığıyla karşılanıyor. Jettel olarak, çağrı merkezi sistemi alanındaki teknolojik gelişmeleri en üst seviyede kullanarak, müşterilerimize tek panel üzerinden kontrol ve raporlama hizmeti sunuyoruz. Profesyonel Çağrı Merkezi Yönetimi Her sektördeki artan rekabet ortamında, işletmelerin müşteri memnuniyetini sağlamak ve profesyonel bir imaj oluşturmak için çağrı…
-

PBX Santral Nedir?
Jettel, işletmelerin iletişim altyapısını modernleştirmek ve verimliliği artırmak için sunduğu PBX Santral çözümleri ile öne çıkıyor. Geleneksel santral sistemlerinden farklı olarak, Jettel’in Bulut PBX Santral sistemi, verilerin internet üzerinden transfer edildiği bir bulut bilişim teknolojisi üzerine kurulmuştur. Bulut PBX, internet bağlantısıyla çalışan bir sistemdir ve ofisinizde VoIP veya başka bir IP altyapısına sahip olmanızı gerektirir. Jettel, müşterilerine…