Sesli Anket ve Sesli Mesaj Sistemleri Nedir?

Şirketler, müşterilerine ya da potansiyel müşterilerine ulaşmak için çeşitli çalışmalarda bulunurlar. Sesli anket ve sesli mesaj bu seçeneklerden yalnızca iki tanesidir. Sesli anket ve sesli mesaj birbirinden farklı hizmetler olsa da genellikle aynı amaca hizmet eder. Bireysel ve kurumsal konularda memnuniyet değerlendirmesi, genel araştırmalar, özel anketler oluşturularak hızlı ve ekonomik biçimde ihtiyaç duyulan veriler elde edilir. Bunun haricinde kampanyalar, arıza duyuruları, doğrulama işlemleri ve fatura/borç bildirimi için de kullanılmaktadır.

Sesli Anket Nedir?

Sesli anket sistemi, bir plan doğrultusunda hazırlanan soruların telefon üzerinden tuşlama ile cevaplanmasını sağlamaktadır. Bu sisteme Telediyalog ismi de verilmektedir. Sesli anket sistemi sayesinde şirketler ulaşmak istediği kitleye daha hızlı bir şekilde ulaşır. Ayrıca kişilere ses kaydı aracılığıyla ulaşıldığından diğer seçeneklere göre daha ekonomik bir çözümdür.

Sesli Anket Nasıl Çalışır?

İlk olarak dinletilecek anketin ses dosyası hazırlanır. Bu arada ses dosyasının dinletileceği telefon numaraları sisteme yüklenir. Anketin yapılacağı il, ilçe ya da bölgenin belirlenmesi hedef kitleye en doğru şekilde ulaşarak en doğru sonucun alınması adına çok önemlidir. Anket tamamlandığında elde edilen veriler doğrultusunda raporlar ve grafikler oluşturulur.

Sesli Mesaj Nedir?

Sesli mesaj sistemi, daha önceden hazırlanan bir ses kaydının belirlenen bölgedeki telefonlara (gsm ve sabit) ulaştırılmasını sağlayan bir mesaj servisidir. Sesli mesaj sistemi kampanya ve fırsat duyuruları, arıza/kesinti/bakım çalışması duyuruları, fatura/borç bakiye bildirimi ve doğrulama amaçlı hizmetlerde kullanılır.

Sesli Mesaj Nasıl Çalışır?

Kişilere sesli mesaj üzerinden ulaştırılması hedeflenen ses dosyasının kaydı yapılır. Bu sırada ulaşmak istenen GMS ya da sabit telefon numaraları sisteme yüklenir. Sistem üzerinden arama gerçekleştirilir ve sesli mesaj kişilere ulaştırılır. Daha sonra mesajın hangi numaralara iletildiğini, hangi numaraların mesajı dinlediğini öğrenebilir, geçersiz numaraları ise geniş çaplı raporlama sistemi sayesinde ayrıştırılabilmektedir.

Jettel Bulut sistemi sayesinde yüzlerce hattan aynı anda arama yapılabilmektedir. Bu sayede çok kısa süre içinde sesli mesaj ve sesli anket sistemlerinden yapılan işlemlerin raporlarına erişilebilir.


0 850 611 0 611 VEYA
BİLGİLERİNİZİ BIRAKIN!

SADECE KURUMSAL ŞİRKETLERE HİZMET VERMEKTEYİZ, BİREYSEL KABUL EDİLMEMEKTEDİR.