-

JETTEL Bulut Santral Özelliklerinden Olan Sınırsız Eş Zamanlı Çağrı ve Harici Yönlendirme Özellikleri Ne İşe Yarar?
Kurumsal işletmeler, müşteri ilişkileri ile her zaman ön plana çıkmaya çalışırlar. Müşterileri iletişimlerinin büyük bir bölümü santral sistemleri üzerinden olmaktadır. Jettel bulut sistemleri hizmetleri ile büyük küçük tüm işletmelerin santral sorunlarını çözmektedir. Bulut sistemleri üzerinden oluşturulan santrallerin birçok yenilikçi özelliği vardır ve iletişim hizmetlerinin daha iyi verilmesini sağlamaktadır. Sıfır donanım maliyeti özelliğinin yanı sıra sınırsız…
-

Çağrı Merkezi Teknolojileri İle Müşteri Deneyimi Analizi
Firmalar, müşterileri ile iletişim kurmak, hizmet ve ürün tanıtımlarını hedef kitleye ulaştırabilmek için çağrı merkezleri ile hizmet vermektedir. İletişim teknolojilerindeki hızlı gelişmeler, çağrı merkezi hizmetlerinin kullanım alanını genişletirken, hizmet kalitesini de artırmıştır. Çağrı merkezi teknolojileri daha çok ses tanıma, ses doğrulama, metini sese, sesi metine çevirme gibi çeşitli analizlerin yapılmasını sağladığı için verimliliği artırmıştır. Müşteri…
-

Çağrı Merkezlerinin Üretime Ve İşletmeye Olan Katkıları Nedir?
Çağrı merkezi, müşteriler ve şirket için değer yaratmak amacıyla şirketin kaynaklarını ve farklı iletişim kanallarını etkin bir şekilde entegre eden personel, süreçler, teknolojiler ve stratejilerden oluşan bir koordinasyon sistemini ifade eder. Çağrı merkezleri ilk olarak 1970’lerin başında Amerika Birleşik Devletleri’nde o zamanlar önde gelen telekomünikasyon sağlayıcılarının savunuculuğu altında ortaya çıktı ve şimdi birçok alanda yaygın…