Blog

  • Eğitim Sektöründe Call Center Hizmetinin Önemi

    Eğitim Sektöründe Call Center Hizmetinin Önemi

    Call center yani çağrı merkezleri, iletişim ihtiyacına cevap veren oldukça önemli hizmetlerdir. Bu sebeple eğitim sektöründe callcenter hizmeti mutlaka kullanılması gereken bir hizmettir. Bu hususta callcenter için müşteri temas kanallarını içeren bir odak noktasıdır demek yanlış olmayacaktır. Call center sayesinde eğitim kuruluşları, programlarını tanıtabilir veya kurumu tercih etmek isteyen kişilerin sorularına oldukça kısa ve etkili…

  • Eğitim ve Sağlık Sektöründe Sesli Anketin Faydaları

    Eğitim ve Sağlık Sektöründe Sesli Anketin Faydaları

    Günümüzün gelişen teknolojileri, kurumların hedef kitlelerinde bulunan kişi veya kişilere çok daha hızlı ulaşabilmesine imkân sağlar hale gelmiştir. Bu konuda sesli anket, günümüzde birçok firma ve kurum tarafından kullanılmaktadır. Sesli anketler sayesinde firmalar ürünlerini veya bilgi almak istedikleri herhangi bir husus hakkında müşterilerine ulaşarak, söz konusu hususta müşterilerinin fikirlerini almaktadır. Eğitim Sektöründe Sesli Anketin Faydaları…

  • İleti Yönetim Sistemi

    İleti Yönetim Sistemi

    Ticari faaliyetlerin elektronik ortamlarda daha güvenli sağlanabilmesi için yasal düzenlemeler yapılmıştır. Ticari İletişim ve Ticari Elektronik İletilir Hakkında Yönetmelik hazırlanmış ve Resmi Gazetede yayınlanarak yürürlüğü alınmıştır. İleti yönetim sistemi sayesinde, hizmet sağlayıcıların, her türlü iletişim imkanını sağlaması, sistem yöneticilerinin, sistemi verimli olarak kullanılması sağlanmaktadır. Yasal düzenleme ile belirlenen ileti yönetimlerinde, firmalar ve kurumlar almak istedikleri…