-

Jettel Bulut Santral ile Personel Takibi Sağlamak Mümkün Müdür?
Jettel bulut santral ile personel takibi sağlamak, şüphesiz bulut santralin en beğenilen özelliklerinden sadece bir tanesidir. Bu konuda Jettel bulut santral sayesinde personellerin hareketleri rahatlıkla izlenebilmektedir, bu sayede müşteri memnuniyeti arttırılabileceği gibi yetkin personellerle çalışabilmek de oldukça kolaylaşmaktadır. Jettel Bulut Santralın gelişmiş teknolojisi personel takibine imkân sağladığı gibi, söz konusu işlemin oldukça basit adımlarla yapılabilmesine…
-

Otomatik Ses Kaydı Tutmanın Firmalara Etkisi
Türkiye’de birbirinden farklı milyonlarca firma bulunuyor. Her firma müşterisine en iyi şekilde hizmet verebilmek amacıyla çaba gösteriyor. Özellikle pandemi dönemine girilmesiyle birlikte callcenterların önemi de artmaya başladı. Müşteriler ile telefonda görüşme sayısının artmasıyla beraber pek çok farklı konu da gündeme gelmeye başlıyor. Firmaların sürekli olarak temasta bulundukları müşterileri veya kurumları ile olan iletişimlerini çağrı merkezlerinden…
-

Sağlık Sektöründe Call Center Hizmetinin Önemi
Dünyada kullanılan çağrı merkezi, son günlerde yaygın olarak ülkemizde de kullanılmaya başladı. Call center, diğer bir adı da çağrı merkezleri, sağlık sektöründe de kullanılmaya başladığından beri birçok kolaylıklar sağlanmıştır. İlk başta sağlık sektöründe boy gösterebilen firmaların, neden çağrı merkezine ihtiyacı olabilir ki diye düşünebilir. Bunu da sağlık sektöründe callcenterhizmetinin önemi, hakkında bilgiler vererek çözebiliriz. Sağlık…