Blog

  • Sabit Numara Kullanmanın Avantajları Nelerdir? 

    Sabit Numara Kullanmanın Avantajları Nelerdir? 

    Sabit numara tahsisi sayesinde, şirket ve kurumlar coğrafi numara (0212 xxx xx xx ve 0216 xxx xx xx) yahut konumdan bağımsız numara (0850 xxx xx xx) bloklarından diledikleri yeni numarayı alabilir, operatör maliyetlerini önemli ölçüde düşürebilirler. Sabit numara hizmeti eski sistem operatörden alınan analog hatlar üzerinden değil internet aracılığı ile sağlanır. VoIP (Voice Over Internet…

  • JETTEL Bulut Santral Özelliklerinden Olan IVR Robot Operatör ve IP Yönlendirme Özellikleri Ne İşe Yarar?

    JETTEL Bulut Santral Özelliklerinden Olan IVR Robot Operatör ve IP Yönlendirme Özellikleri Ne İşe Yarar?

    Bulut santralin firmalara sunduğu hizmetler; ayrıcalıklı ve firmanın çalışma verimliliğini artıracak şekilde tasarlanmıştır. Tüm özellikle ayrı bir fayda sağlayarak, müşteri memnuniyeti odaklı çalışma prensibinize uyum sağlamaktadır. Bütçe dostu yapısıyla alandan ve maliyetten tasarruf yapmanız mümkün. Birçok özelliğe sahip olan bulut santralin IVR Robot Operatör ve IP Yönlendirme özellikleri kullanıcıya avantaj sağlıyor. IVR Robot Operatör Sesli…

  • Call Center Hizmetinde Gelen Çağrıların Raporlama İşlemi Nasıl Ölçülür ve Değerlendirilir?

    Call Center Hizmetinde Gelen Çağrıların Raporlama İşlemi Nasıl Ölçülür ve Değerlendirilir?

    Call center firmalar için müşteri iletişimine yönelin en önemli bağlantıdır. Müşteri hizmetleri departmanı ile müşteri sorunlarınıza odaklanacak ve hızlı çözüm sağlayarak güven odaklı işlerinizi devam ettirebileceksiniz. Müşteri iletişimde tutulan kayıtlar, raporlar ve gelen çağrılara yönelik dönüşlerin verimliliğini denetlemek adına gelen çağrıların raporlanması önemlidir. Bulut santral ile oldukça gelişmiş bir ağ hizmeti sunacak ve raporlara kolaylıkla…