-

Call Center Hizmeti Şirketler İçin Neden Önemlidir?
Şirketlerin müşterilerine daha verimli bilgi ve destek verebilmeleri adına call center işi oldukça önemlidir. Kaliteli bir call center alt yapısına sahip olan firmalar görüşme kayıtlarını daha düzenli olarak gerçekleştirir ve aramaların kaydedilmesi ile müşterilere verilen hizmet kalitesi denetlenebilir. Rezervasyon, bilgi, yardım ve destek hizmetleri olarak kesintisiz verilen hizmet ile cevapsız aramalar son buluyor. Çağrı Sistemi…
-

Hangi Şirketler Sabit Numara Tahsis Etmelidir ve Sabit Numara Tahsis Etmek Neden Önemlidir?
Şirketlerin yıllardır kullandığı bir yöntem olan sabit numara farklı firmalar tarafından tahsis edilebilir. Numara tahsis ve taşıma hizmetlerinden yararlanan şirketlerin asıl amacı, şehir içi, şehirlerarası, uluslararası ya da GSM fark etmeden daha indirimli bir şekilde konuşabilmektir. Jetteli tercih eden firmalar sabit ücret ödemezler ve daha tasarruflu olurlar. Bireysel kullanımlara nazaran şirketler bu tarz tasarruflara daha…
-

Şirketimde JETTEL Bulut Santral Hizmetlerini Kullanmak İçin Hangi Cihaz ve Donanımlara İhtiyaç Olacak?
Birçok işletme, kuruluş tarihi eski olması nedeniyle yıllar önce kurulumu yapılmış, analog santral sistemlerini kullanmaktadır. Analog santraller, işletmelerde fiziki olarak yer kaplarken, fonksiyonları daha sınırlı ve her an arıza yapma riski ile karşı karşıyadır. Analog santrallerin kesintisiz çalışmasını sağlamak için jeneratör ya da güç kaynağı cihazlarına ihtiyaç duyulur. Tüm bunlar, işletme maliyetlerini artırmaktadır. Günümüzün gelişmiş…