Jettel Blog - Telekonomik Çözümler

Jettel Blog

Çağrı Merkezi Teknolojileri İle Müşteri Deneyimi Analizi

Firmalar, müşterileri ile iletişim kurmak, hizmet ve ürün tanıtımlarını hedef kitleye ulaştırabilmek için çağrı merkezleri ile hizmet vermektedir. İletişim teknolojilerindeki […]

Çağrı Merkezlerinin Üretime Ve İşletmeye Olan Katkıları Nedir?

Çağrı merkezi, müşteriler ve şirket için değer yaratmak amacıyla şirketin kaynaklarını ve farklı iletişim kanallarını etkin bir şekilde entegre eden […]

Eğitim Sektöründe Call Center Hizmetinin Önemi

Call center yani çağrı merkezleri, iletişim ihtiyacına cevap veren oldukça önemli hizmetlerdir. Bu sebeple eğitim sektöründe callcenter hizmeti mutlaka kullanılması […]

Eğitim ve Sağlık Sektöründe Sesli Anketin Faydaları

Günümüzün gelişen teknolojileri, kurumların hedef kitlelerinde bulunan kişi veya kişilere çok daha hızlı ulaşabilmesine imkân sağlar hale gelmiştir. Bu konuda […]

İleti Yönetim Sistemi

Ticari faaliyetlerin elektronik ortamlarda daha güvenli sağlanabilmesi için yasal düzenlemeler yapılmıştır. Ticari İletişim ve Ticari Elektronik İletilir Hakkında Yönetmelik hazırlanmış […]

Jettel Bulut Santral ile Personel Takibi Sağlamak Mümkün Müdür?

Jettel bulut santral ile personel takibi sağlamak, şüphesiz bulut santralin en beğenilen özelliklerinden sadece bir tanesidir. Bu konuda Jettel bulut […]

Otomatik Ses Kaydı Tutmanın Firmalara Etkisi

Türkiye’de birbirinden farklı milyonlarca firma bulunuyor. Her firma müşterisine en iyi şekilde hizmet verebilmek amacıyla çaba gösteriyor. Özellikle pandemi dönemine […]

Sağlık Sektöründe Call Center Hizmetinin Önemi

Dünyada kullanılan çağrı merkezi, son günlerde yaygın olarak ülkemizde de kullanılmaya başladı. Call center, diğer bir adı da çağrı merkezleri, […]

Sesli Karşılama Menüleri Seçerken Dikkat Etmemiz Gerekenler

Sesli karşılama menüleri, müşteri ile ilk irtibat anlamına gelmektedir. Bu sebeple sesli karşılama menülerinin işlevselliği oldukça önemlidir. İşlevsellik hususundan da […]

Sesli Mesaj Sisteminin Şirketlere Sağladığı Avantajlar

Sesli mesaj sistemi, şirketlerin müşterilerine en hızlı ve en verimli şekilde ulaşabildiği yöntemler arasındadır. Aynı zamanda söz konusu sistem avantajları […]