Çağrı Merkezi Teknolojileri İle Müşteri Deneyimi Analizi
Firmalar, müşterileri ile iletişim kurmak, hizmet ve ürün tanıtımlarını hedef kitleye ulaştırabilmek için çağrı merkezleri ile hizmet vermektedir. İletişim teknolojilerindeki […]
Çağrı Merkezlerinin Üretime Ve İşletmeye Olan Katkıları Nedir?
Çağrı merkezi, müşteriler ve şirket için değer yaratmak amacıyla şirketin kaynaklarını ve farklı iletişim kanallarını etkin bir şekilde entegre eden […]
Eğitim Sektöründe Call Center Hizmetinin Önemi
Call center yani çağrı merkezleri, iletişim ihtiyacına cevap veren oldukça önemli hizmetlerdir. Bu sebeple eğitim sektöründe callcenter hizmeti mutlaka kullanılması […]
Eğitim ve Sağlık Sektöründe Sesli Anketin Faydaları
Günümüzün gelişen teknolojileri, kurumların hedef kitlelerinde bulunan kişi veya kişilere çok daha hızlı ulaşabilmesine imkân sağlar hale gelmiştir. Bu konuda […]
İleti Yönetim Sistemi
Ticari faaliyetlerin elektronik ortamlarda daha güvenli sağlanabilmesi için yasal düzenlemeler yapılmıştır. Ticari İletişim ve Ticari Elektronik İletilir Hakkında Yönetmelik hazırlanmış […]
Jettel Bulut Santral ile Personel Takibi Sağlamak Mümkün Müdür?
Jettel bulut santral ile personel takibi sağlamak, şüphesiz bulut santralin en beğenilen özelliklerinden sadece bir tanesidir. Bu konuda Jettel bulut […]
Otomatik Ses Kaydı Tutmanın Firmalara Etkisi
Türkiye’de birbirinden farklı milyonlarca firma bulunuyor. Her firma müşterisine en iyi şekilde hizmet verebilmek amacıyla çaba gösteriyor. Özellikle pandemi dönemine […]
Sağlık Sektöründe Call Center Hizmetinin Önemi
Dünyada kullanılan çağrı merkezi, son günlerde yaygın olarak ülkemizde de kullanılmaya başladı. Call center, diğer bir adı da çağrı merkezleri, […]
Sesli Karşılama Menüleri Seçerken Dikkat Etmemiz Gerekenler
Sesli karşılama menüleri, müşteri ile ilk irtibat anlamına gelmektedir. Bu sebeple sesli karşılama menülerinin işlevselliği oldukça önemlidir. İşlevsellik hususundan da […]