Otomatik/Predictive Arama Sistemi - Çağrı Merkezi Sistemi - Jettel
sadsads

Otomatik/Predictive Arama Sistemi

Belirlenen hedef kitleleri arayan ve çağrı merkezi çalışanlarının müşterilere hızlı ve etkili şekilde ulaşmasını sağlar.

Call Center/Çağrı Merkezi
İstatistiksel Analiz Sistemi

Otomatik Arama Yönetimi

Jettel teknolojisi ile oluşturduğunuz listeler için arama kurallarını özelleştirebilirsiniz. Ulaşılamayan numaraların tekrar aranma sıklığını ve zaman aralıklarını belirleyerek aramaları hedeflerinize göre düzenleyebilirsiniz. Bulut tabanlı çağrı merkezi sistemi Jettel ile yapılan aramaların verimini canlı olarak izleyebilir ve anlık müdahaleler gerçekleştirebilirsiniz.


Kaçan veya Cevaplanmayan Çağrılara Otomatik Geri Dönüş

Jettel İletişim Teknolojisi, kaçırılan ya da cevaplanamayan çağrıları otomatik olarak algılar ve raporlar. Jettel Predictive Dialer sistemi, cevapsız kalan bu çağrıları personelin veya agent’ın müsaitlik durumuna göre otomatik olarak müşteriyi geri arar ve görüşmeyi başlatır. Tüm bu işlemler, kullanıcı ve yönetici panellerine otomatik olarak raporlanır, böylece kaçan çağrılar anında ve verimli bir şekilde yönetilir.


Geri Arama Taleplerinin Yönetimi

Jettel Predictive Dialer, geri arama talebi bırakan müşterileri takip etmenizi sağlar. Bu talepler otomatik arama kurgunuza eklenir ve müşteri temsilcileri uygun olduğunda müşterilere geri dönüş sağlar. Bu sistem, müşteri memnuniyetini artırırken kaçan çağrılar için de hızlı çözümler sunar. Kaçan çağrılarınızı belirlediğiniz otomatik arama kurgusuna ekleyerek, müşteri dönüşlerinizi hızlandırabilirsiniz.


Kapsamlı Raporlama ve İzleme

Jettel İletişim Teknolojisi ile otomatik aramaları canlı izleyebilir, gerektiğinde anında müdahale edebilirsiniz. Her aramanın sonunda detaylı raporlar oluşturabilir, verimliliği ölçebilir ve geliştirilmesi gereken alanları tespit edebilirsiniz. Ayrıca, FCT VoIP Gateway ile cep telefonu üzerinden yapılan görüşmelerin raporlarına ve ses kayıtlarına kolaylıkla ulaşabilirsiniz. Bu raporlar, kullandığınız panellere otomatik olarak aktarılır.


Kaçan veya Cevaplanmayan Çağrılara Otomatik Geri Dönüş

Jettel İletişim Teknolojisi, kaçırılan ya da cevaplanamayan çağrıları otomatik olarak algılar ve raporlar. Jettel Predictive Dialer sistemi, cevapsız kalan bu çağrıları personelin veya agent’ın müsaitlik durumuna göre otomatik olarak müşteriyi geri arar ve görüşmeyi başlatır. Tüm bu işlemler, kullanıcı ve yönetici panellerine otomatik olarak raporlanır, böylece kaçan çağrılar anında ve verimli bir şekilde yönetilir.

Integrated Video Conferencing