Telegram API ile Ulaşamadığını
Müşteri Kalmasın
Telegram’ın Türkiye’deki çözüm ortağı Jettel ile işletmenizin iletişim kabiliyetini artırın. Satış ve operasyonlarınızı Jettel’in Telegram’a has özellikleri ve kesintisiz bilgi akışıyla yardımcı olun.
SİSTEM TEK, PANEL TEK, MUHATAP TEK!
360° İletişim ve Haberleşme Sistemlerimiz; Bulut Santral, Çağrı Merkezi Yazılımı, CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi, WhatsApp Business, Instagram ve Facebook Messenger, Telegram, Google Business, Chatbot, Webchat, Ses Analizi (Speech Analytics) ve Kalite Yönetimi, VoIP Ses Hizmeti gibi yazılım teknolojilerimiz ile tanışmaya davet ediyoruz.
Müşterileriniz Nerede, Siz Orada
Telegram, artık geniş bir kitle tarafından tercih edilen, WhatsApp’a en büyük alternatif olarak öne çıkan bir platform.
Jettel’in Telegram API çözümü ile tüm iletişim tercihlerine açık ve olası bir uygulama değişikliğine adapte olabilirsiniz.
Telegram’ın kendine has özelliklerini kullanmanızı sağlayan Jettel ile Telegram API’ın tüm potansiyelini ortaya çıkarın.
Şifrelenmiş Mesajlaşma & Gizlilik
Tüm Telegram mesajlaşmaları MTProto’nun geliştirdiği Uçtan Uca Şifreleme yöntemi ile yüksek güvenlikli olarak şifrelenir. Böylece hem işletmeniz hem müşterileriniz için iletişim daima güvenli şekilde sürdürülebilir.
Yüksek gizlilik talep eden, Telegram’ın Gizli Sohbet özelliğini kullanan müşterileriniz ile iletişiminizde Jettel’in tüm özelliklerini kullanır, her talebi karşılarsınız.
Satış, Operasyonlarınız, Sizin Kontrolünüzde
Ürün kataloğunuzu Jettel paneline yükledikten sonra Telegram dahil tüm kanallara entegre hale gelir.
Telegram üzerinden iletişime giren müşterilerinizin ürünlerle ilgili tüm sorularını cevaplayabilir, satış ve ödeme adımlarını birlikte tamamlayabilirsiniz.
Satış sonrası destek ve kargo takibi gibi operasyonları Telegram üzerinden rahatça yönetebilirsiniz.
Telegram Hakkında Sık Sorulan Sorular
Telegram API Nedir?
Hangi şirketler/kişiler Telegram Business API alabilir?
Telegram API ile Chatbot oluşturabilir miyim?
Jettel’in Telegram API çözümü ile herhangi bir kodlama bilgisine ihtiyaç duymadan Chatbot oluşturur ve soru-cevap akışları, hazır mesajlar gibi özelliklerle işletmenize uygun hale getirebilirsiniz.
Telegram API'ı CRM platformlarına entegre edebilir miyim?
Jettel’in Telegram API çözümü ile herhangi bir geliştirme eforu olmadan hazır CRM entegrasyonlarından yararlanabilirsiniz.
Mesai saatleri dışında da olsa Telegram müşterilerim sorularına cevap bulabilir mi?
Hazır karşılama & soru-cevap mesaj şablonları ya da Akıllı Chatbot özelliğini kullanarak müşterilerinizin tüm sorularını her zaman yanıtlayabilirsiniz.
Telegram'da Satış Yapmak KVKK'ya Uygun mu?
Ancak Jettel Telegram çözümü ile KVKK’ya uygun şekilde iletişim izinleri alabilir, satış yapabilirsiniz. Jettel tüm kanallardan gelen mesajları tek panel üzerinden yönetmenizi ve KVKK’ya uygun şekilde saklamanızı sağlamaktadır. Her kanal için ayrı ayrı müşteri onayına ihtiyaç duymadan pazarlama ve satış yapabilirsiniz.