Call Center/Çağrı Merkezi
Müşteri Memnuniyet Anket Sistemi
Müşteri Memnuniyet Anket Sistemi
(MMAS);
Anket sistemi iki ayrı modül
yapıya sahiptir.
Birincisi;
Müşterileriniz veya müşteri adayları randevu, teknik destek, bilgi edinme
amacıyla şirketinizi telefon ile aradığında ‘Müşteri temsilcimiz ile
yapacağınız görüşmeyi puanlamak için anketimize katılmak ister misiniz?’
şeklinde soru sorar.
Müşteri temsilcisi ile yapılan
görüşmenin sonlanmasını müteakip sisteme yansıyan müşterinin telefonuna kısa
bir süre sonra otomatik arama gerçekleşir ve müşteri temsilcisi ile yaptığı
dialoğu, görüşmeyi bir ile beş arasında değerlendirmesini ister. Verilen
cevaplar ve sonuçları yönetim ekranınıza otomatik düşer.
İkincisi;
Şirketinizden ürün, hizmet alan veya alışverişini tamamlayan müşterinizi
belirleyeceğiniz gün ve saatte otomatik arayarak aldığı hizmeti bir ile beş
arasında değerlendirmesini ister. Verilen cevaplar ve sonuçları yönetim
ekranınıza otomatik düşer.
Popüler kullanım alanlarının başında hastaneler, eğitim kurumları, teknik destek veren kuruluşlar, siyasi partiler gelmektedir.
SİSTEM TEK, PANEL TEK, MUHATAP TEK!
360° İletişim ve Haberleşme Sistemlerimiz; Bulut Santral, Çağrı Merkezi Yazılımı, CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi, WhatsApp Business, Instagram ve Facebook Messenger, Telegram, Google Business, Chatbot, Webchat, Ses Analizi (Speech Analytics) ve Kalite Yönetimi, VoIP Ses Hizmeti gibi yazılım teknolojilerimiz ile tanışmaya davet ediyoruz.