Call Center/Çağrı Merkezi
Müşteri Memnuniyet Anket Sistemi
Müşterilerinizin memnuniyetini ölçmek hiç bu kadar kolay olmamıştı! Jettel Robot teknolojisi ile aynı anda binlerce müşterinize ulaşarak hizmet kalitenizi değerlendirmelerini sağlayın.
Müşteri Memnuniyet Anket Sistemi (MMAS)
Jettel’in Müşteri Memnuniyet Anket Sistemi (MMAS), iki ayrı modülden oluşan esnek bir yapıya sahiptir:
1. Çağrı Esnasında Anket
Müşterileriniz ya da müşteri adaylarınız randevu almak, teknik destek talep etmek ya da bilgi edinmek amacıyla şirketinizi aradığında, sistem tarafından "Müşteri temsilcimiz ile yapacağınız görüşmeyi puanlamak için anketimize katılmak ister misiniz?" şeklinde bir soru yöneltilir.
Görüşme sona erdiğinde, kısa bir süre sonra müşterinin telefonuna otomatik bir geri arama yapılır ve müşteri, temsilci ile gerçekleştirdiği görüşmeyi 1 ile 5 arasında puanlar. Verilen bu puanlar ve sonuçlar, otomatik olarak yönetim ekranınıza düşer ve anında analiz edilebilir.
2. Satış Sonrası Anket
Şirketinizden ürün veya hizmet alan ya da alışverişini tamamlayan müşteriler, belirleyeceğiniz gün ve saatte otomatik olarak aranır. Müşterilere, aldıkları hizmeti veya ürünü 1 ile 5 arasında değerlendirmeleri istenir. Verilen yanıtlar ve sonuçlar, yine yönetim ekranınıza otomatik olarak iletilir.
Popüler Kullanım Alanları
Jettel’in Müşteri Memnuniyet Anket Sistemi, geniş bir kullanım alanına sahiptir. Özellikle:
Hastaneler
Eğitim kurumları
Teknik destek hizmeti veren kuruluşlar
Siyasi partiler gibi müşteri geri bildiriminin kritik olduğu sektörlerde etkin olarak kullanılmaktadır.