Cevapsız Çağrı Kalmayacak!
Tek panel üzerinden kontrol ve raporlama hizmetiyle yüksek kalitede Call Center / Çağrı Merkezi çözümleri sunmaktayız.
KONUM GÖNDEREN BULUT SANTRAL ÖZELLİĞİ
Jettel, bulut santral özelliği ile arayan müşterilerinin cep telefonlarına konum gönderebilirsiniz.
Jettel İletişim Teknolojileri şirketinin ürünü bulut santral sistemlerini kullanan şirketlerin yararlandığı bu hizmet sayesinde şirketler, arayan müşterilerinin cep telefonlarına konum gönderebiliyor.
Birden fazla konum gönderme özelliğine sahip sistem sayesinde eğitim, sağlık, bankacılık, perakende gibi pek çok sektör yararlanabiliyor.
Sistemin çalışma prensibi ikiye ayrılıyor.
İlkinde kişiler iletişim kurmak istedikleri şirketi aradıklarında santral ıvr robotu konum almak isteyenin cebine konumu gönderiyor.
İkinci özelliği ise kişiler iletişim kurdukları müşteri temsilcisi tarafından konum gönderme robotuna aktarılabiliyor.
Sistem konum göndermek ile sınırlı değil.
Her şirketin KVKK Kişisel Verileri Koruma Kanunu kapsamında müşterilerinin ve şirketlerinin haklarını içeren bilgileri aynı yöntemle cep telefonlarına gönderebiliyor.
Sistem arayan kişinin cep numarasını otomatik algılıyor ve talep edilen hizmeti gönderiyor.
Call Center/Çağrı Merkezi Müşteri Memnuniyet Anket Sistemi
Müşterileriniz kalitenize puan versin, Jettel Robot teknolojisi ile aynı anda binlerce müşterinize ulaşın.
Müşteri Memnuniyet Anket Sistemi
(MMAS);
Anket sistemi iki ayrı modül
yapıya sahiptir.
Birincisi;
Müşterileriniz veya müşteri adayları randevu, teknik destek, bilgi edinme
amacıyla şirketinizi telefon ile aradığında ‘Müşteri temsilcimiz ile
yapacağınız görüşmeyi puanlamak için anketimize katılmak ister misiniz?’
şeklinde soru sorar.
Müşteri temsilcisi ile yapılan
görüşmenin sonlanmasını müteakip sisteme yansıyan müşterinin telefonuna kısa
bir süre sonra otomatik arama gerçekleşir ve müşteri temsilcisi ile yaptığı
dialoğu, görüşmeyi bir ile beş arasında değerlendirmesini ister. Verilen
cevaplar ve sonuçları yönetim ekranınıza otomatik düşer.
İkincisi;
Şirketinizden ürün, hizmet alan veya alışverişini tamamlayan müşterinizi
belirleyeceğiniz gün ve saatte otomatik arayarak aldığı hizmeti bir ile beş
arasında değerlendirmesini ister. Verilen cevaplar ve sonuçları yönetim
ekranınıza otomatik düşer.
Popüler kullanım alanlarının başında hastaneler, eğitim kurumları, teknik destek veren kuruluşlar, siyasi partiler gelmektedir.
Call Center/Çağrı Merkezi Çağrı Puanlama Sistemi
Müşterileriniz çağrı sonrasında satış danışmanlarınızı puanlasın. Çalışan analizi için en değerli veriye Jettel ile ulaşabilirsiniz.
Call Center/Çağrı Merkezi Randevu Teyit Sistemi
Müşterilerinizin randevularına gelip gelmeyeceklerini teyit veya tespit eden otomatik Jettel modülüdür.
Müşteriniz Randevusuna Gelecek Mi?
İnsanların aldıkları randevuya gelmeme oranları %20-25’i bulabilmektedir.
Randevu Teyit Alma Sistemi müşterilerinizi nasıl arıyor?
Call Center/Çağrı Merkezi Geri Aranma Talep Sistemi
Müşterilere şirketinizi aradıklarında uzun süre beklemek zorunda kalmadan, daha uygun bir zamanda geri aranma talebinde bulunma imkanı sunar.
Call center hizmeti, müşterilere bilgi, destek ve iletişim sağlamak amacıyla oluşturulan ve profesyonel bir ekip tarafından yönetilen telefon, e-posta, sosyal medya ve diğer platformlar üzerinden hizmet sunan bir merkezdir. Günümüzde, call center hizmetleri sürekli olarak gelişen teknoloji ve ihtiyaçlar doğrultusunda yeniliklere açık olmak zorundadır. Bu yeniliklerden biri de "Geri Aranma Talep Sistemi"dir. Geri Aranma Talep Sistemi, çağrı merkezi çalışanlarının ve müşterilerin zamanını daha verimli kullanmalarına ve daha iyi bir müşteri deneyimi sunmalarına yardımcı olan bir özelliktir.
Geri Aranma Talep Sistemi, müşterilere çağrı merkezini aradıklarında uzun süre beklemek zorunda kalmadan, daha uygun bir zamanda geri aranma talebinde bulunma imkanı sunar. Bu sistem sayesinde, müşteriler beklemek zorunda kalmaz ve çağrı merkezi çalışanları daha verimli bir şekilde hizmet sunabilir.
Call Center/Çağrı Merkezi Otomatik/Predictive Arama Sistemi
Belirlenen hedef kitleleri arayan ve çağrı merkezi çalışanlarının müşterilere hızlı ve etkili şekilde ulaşmasını sağlar.
Call center hizmeti, müşterilere bilgi, destek ve iletişim sağlamak amacıyla oluşturulan ve profesyonel bir ekip tarafından yönetilen telefon, e-posta, sosyal medya ve diğer platformlar üzerinden hizmet sunan bir merkezdir. Günümüzde, call center hizmetleri sürekli olarak gelişen teknoloji ve ihtiyaçlar doğrultusunda yeniliklere açık olmak zorundadır. Bu yeniliklerden biri de "Otomatik/Predictive Arama Sistemi"dir. Otomatik/Predictive Arama Sistemi, çağrı merkezi çalışanlarının verimliliğini artırmak ve hizmet süreçlerini hızlandırmak için kullanılan akıllı bir çağrı yönlendirme teknolojisidir.
Call Center/Çağrı Merkezi İstatistiksel Analiz Sistemi
Call center yöneticilerinin ve çalışanlarının hizmet süreçlerini ve performanslarını daha iyi anlamalarına, hizmet kalitesini artırmalarına ve daha etkili kararlar almalarına yardımcı olur.
Call center hizmeti, müşterilere bilgi, destek ve iletişim sağlamak amacıyla oluşturulan ve profesyonel bir ekip tarafından yönetilen telefon, e-posta, sosyal medya ve diğer platformlar üzerinden hizmet sunan bir merkezdir. Günümüzde, call center hizmetleri sürekli olarak gelişen teknoloji ve ihtiyaçlar doğrultusunda yeniliklere açık olmak zorundadır. Bu yeniliklerden biri de "Otomatik/Predictive Arama Sistemi"dir. Otomatik/Predictive Arama Sistemi, çağrı merkezi çalışanlarının verimliliğini artırmak ve hizmet süreçlerini hızlandırmak için kullanılan akıllı bir çağrı yönlendirme teknolojisidir.
Dinamik IVR Modülü
Jettel, Dinamik IVR ile Her Arama Özel ve Etkin Yönlendirilir.
Dinamik IVR, İnteraktif Sesli Yanıt (IVR) sistemlerinin geleneksel sınırlarını aşan bir telekomünikasyon hizmetidir. İlk bakışta, geleneksel IVR sistemleriyle benzer görünebilir, ancak daha fazla özelleştirme ve anlık müdahale sağlayan özelliklere sahiptir.
Dinamik IVR, geleneksel IVR sistemlerinden farklı olarak, çağrıları alırken ve yönlendirirken daha fazla esneklik ve kişiselleştirme sunar. Bu hizmet, çağrıları görünen numara veya DTMF (Dokunmatik Tuşlama Frekansı) tuşlama yöntemiyle karşılar ve arayanların taleplerini daha iyi karşılamak için bir dizi özelleştirme seçeneği sunar.
Jettel Çağrı Merkezi Sistemi Genel Özellikleri
Aynı anda üretilecek çağrı sayısını belirleyen internet bant genişliğinin uygun olmaması gibi durumlarda özel çözümler sunuyoruz.
Mobil Softphone APP
Mobil telefonlarınıza indirilen uygulama sayesinde dahili numaranızı cebinizde taşıyabilirsiniz.
Kullanıcı (Agent) Web Arayüzü
Agentlara ait kullanıcı adı ve şifre ile giriş yapılan panelden kendi çağrılarına ve raporlarına ulaşım sağlayabilirler.
Call Center Dashboard
Agentların tüm durumlarını ve kuyrukların tüm durumlarını izleyebileceğiniz ekrandır.
Müşteri Memnuniyet Anket
Müşterilerinizi otomatik olarak arayarak müşteri memnuniyetinizi
ölçebilirsiniz.
İnternetin Olduğu Her Yer
Ofisiniz Olacak
Jettel, büyük ölçekli ve uluslararası ses operatörleri ile bağlantıları sayesinde oluşturduğu yedeklenmiş ses omurgası ile Türkiye'nin her noktasındaki kurumların tüm iletişim ihtiyaçlarını karşılamaktadır. Ses şebekesi, sesi önceliklendirme ve yüksek verimle ses paketlerini işleme yeteneğine sahip, yüksek konfigürasyonlu özel yönlendiriciler (Router) ve ses cihazları (Media Gateway) seçilerek oluşturulmuştur.
Jettel, sahip olduğu 50 Gbps'lik metre ethernet ile yüksek hızda ve kesintisiz hizmet vermektedir.
Çağrı Merkezi Paketleri
Çağrı Merkezi Çözümleri ve Bulut Santral Çözümleri tek panelde. Aşağıdaki tablodan özellikleri inceleyebilirsiniz.
ÇOK TERCİH EDİLEN | ||
BULUT CALL CENTER |
ON PREMISE
CALL CENTER |
|
FİYATLARI İNCELE | FİYATLARI İNCELE | |
BULUT ÇAĞRI MERKEZİ + ÖZEL SERVER HİZMETİ
BULUT ÇAĞRI MERKEZİ + ÖZEL SERVER HİZMETİ
|
||
ON PREMISE/YERİNDE BARINDIRMA + ÖZEL SERVER HİZMETİ
ON PREMISE/YERİNDE BARINDIRMA + ÖZEL SERVER HİZMETİ
|
||
Santral Dashboard
Dahililerin tüm durumlarını izleyebileceğiniz bir ekrandır
|
||
Yönetici Web Arayüzü
Panelenizi İnternetin olduğu heryerden kontrol etme özelliği
|
||
Dahili Özellikleri
Dahili İşlemleri Ekle / Silme / Düzenleme
|
||
Kuyruk Özellikleri
Kuyruk Ekle / Silme / Düzenleme işlemini yapabilirsiniz.
|
||
SLA Yanıtlama Süresi Belirleme
Bir çağrının ne kadar sürede cevaplanacağını belirleyebilirsiniz.
|
||
Periyodik Anons
Kuyruklar da periyodik anons vererek müşterilerinize reklam verebilirsiniz.
|
||
IVR Özellikleri
IVR Ekle / Silme / Düzenleme işlemini yapabilirsiniz.
|
||
Dış Hat Özellikleri
DID Gelen / Giden Çağrı Alabilir veya Faks oalarak tanımlayabilirsiniz.
|
||
Mesai Sistemi
Mesai sonrası hedefi olarak IVR, Kuyruk, Dahili, Mesaj Kutusu, Harici Numara kullarak çağrıyı karşılayabilirsiniz.
|
||
Kara Liste
Rahatsız edilen numarayı kara listeye alarak çağrıyı engelleyebilirsiniz.
|
||
Beyaz Liste
DND alınmış bir dahiliye Beyaz liste ekleyerek o dahiliden çağrı almasını sağlayabilirsiniz
|
||
Gelen / Giden Çağrı Raporları
Gelen/ Giden aramaların raprolarını alabilr Excel olarak indirebilirsiniz.
|
||
Kuyruk Çağrı Raporları
Kuyruk Çağrılarının raprolarını alabilr Excel olarak indirebilirsiniz.
|
||
Dahili İstatistikleri
Dahililerin tüm istatistiklerini raporlayabilirsiniz
|
||
Çağrı İstatistikleri
Çağrının tüm istatistik raporlarına erişim sağlayabilirsiniz.
|
||
Sistem Durum Görüntüleme
Aktif Çağrılar / Dahili ve Dış hat durumlarını izleyebilirsiniz.
|
||
Interaktif Özellikler
API veya Web servislerle entegre edilebilirsiniz.
|
||
Müşteri Memnuniyet Anket Modülü
Müşterilerinizi otomatik olarak arayarak müşteri memnuniyetinizi ölçebilirsiniz.
|
||
Randevu Teyit Alma Modülü
Hastaneler için Randevu teyit sistemi HBYS entegre olarak çalışmaktadır.
|
||
Call Center Dashboard
Agentların tüm durumlarını ve kuyrukların tüm durumlarını izleyebileceğiniz ekrandır.
|
||
Müşteri Yönetimi
Kendi Müşteri CRM' nizi oluşturabilirsiniz.
|
||
Çağrı Yönetimi
Çağrılanızı işaretleme yaparak sonlandırabilirsiniz ve bunun raporunu alabilirsiniz.
|
||
SMS Modülü
SMS modülü ile entegra edilerek toplu veya tekil SMS gönderimi yapabilirsiniz.
|
||
Otomatik Arama (Predictive Dialer)
Data yüklemesi yaparak otomatik arama yapabilirsiniz.
|
||
Data Yönetimi
Excel olarak sisteme data yüklmesi yapabilirsiniz.
|
||
Agent Raporları
Agentların tüm raporlarına ulaşabilirsiniz.
|
||
Agent Modül Yetkilendirme
Agentların istenilen yetkilerini ayarlayabilirsiniz.
|
||
Agent Mola Tipi Oluşturma
Mola tipleri belirleyerek Agentların molaya çıkmasını sağlayabilirsiniz.
|
||
Kullanıcı (Agent) Web Arayüzü
Agentlara ait kullanıcı adı ve şifre ile giriş yapılan panelden kendi çağrılarına ve raporlarına ulaşım sağlayabilirler.
|
||
Telekonferans
3'lü veya daha fazla kişi ile tele konfrans yapabilirsiniz.
|
||
Video Görüşme
İnternetin olduğu heryerden yüzyüze toplantı yapabilirsiniz.
|
||
Konum Gönderme Modülü
Müşterilerinize şirketinizin konumunu Ivr üzerinden tek tuş ile SMS atabilirsiniz.
|
||
Görüşme Sonrası Anket ve Puanlama Modülü
Agentların son yapmış olduğu çağrıyı puanlatabilir ve bu puanlamayı raporlayabilirsiniz
|
||
Mobil Softphone APP
Mobil telefonlarınıza indirilen uygulama sayesinde dahili numaranızı cebinizde taşıyabilirsiniz.
|
||
FİYATLARI İNCELE | FİYATLARI İNCELE |