ÇOK TERCİH EDİLEN | ||
BULUT CALL CENTER |
ON PREMISE
CALL CENTER |
|
79$ Kullanıcı/Ay BAŞLA |
119$ Kullanıcı/Ay BAŞLA |
|
BULUT ÇAĞRI MERKEZİ + ÖZEL SERVER HİZMETİ
BULUT ÇAĞRI MERKEZİ + ÖZEL SERVER HİZMETİ
|
||
ON PREMISE/YERİNDE BARINDIRMA + ÖZEL SERVER HİZMETİ
ON PREMISE/YERİNDE BARINDIRMA + ÖZEL SERVER HİZMETİ
|
||
Santral Dashboard
Dahililerin tüm durumlarını izleyebileceğiniz bir ekrandır
|
||
Yönetici Web Arayüzü
Panelenizi İnternetin olduğu heryerden kontrol etme özelliği
|
||
Dahili Özellikleri
Dahili İşlemleri Ekle / Silme / Düzenleme
|
||
Kuyruk Özellikleri
Kuyruk Ekle / Silme / Düzenleme işlemini yapabilirsiniz.
|
||
SLA Yanıtlama Süresi Belirleme
Bir çağrının ne kadar sürede cevaplanacağını belirleyebilirsiniz.
|
||
Periyodik Anons
Kuyruklar da periyodik anons vererek müşterilerinize reklam verebilirsiniz.
|
||
IVR Özellikleri
IVR Ekle / Silme / Düzenleme işlemini yapabilirsiniz.
|
||
Dış Hat Özellikleri
DID Gelen / Giden Çağrı Alabilir veya Faks oalarak tanımlayabilirsiniz.
|
||
Mesai Sistemi
Mesai sonrası hedefi olarak IVR, Kuyruk, Dahili, Mesaj Kutusu, Harici Numara kullarak çağrıyı karşılayabilirsiniz.
|
||
Kara Liste
Rahatsız edilen numarayı kara listeye alarak çağrıyı engelleyebilirsiniz.
|
||
Beyaz Liste
DND alınmış bir dahiliye Beyaz liste ekleyerek o dahiliden çağrı almasını sağlayabilirsiniz
|
||
Gelen / Giden Çağrı Raporları
Gelen/ Giden aramaların raprolarını alabilr Excel olarak indirebilirsiniz.
|
||
Kuyruk Çağrı Raporları
Kuyruk Çağrılarının raprolarını alabilr Excel olarak indirebilirsiniz.
|
||
Dahili İstatistikleri
Dahililerin tüm istatistiklerini raporlayabilirsiniz
|
||
Çağrı İstatistikleri
Çağrının tüm istatistik raporlarına erişim sağlayabilirsiniz.
|
||
Sistem Durum Görüntüleme
Aktif Çağrılar / Dahili ve Dış hat durumlarını izleyebilirsiniz.
|
||
Interaktif Özellikler
API veya Web servislerle entegre edilebilirsiniz.
|
||
Müşteri Memnuniyet Anket Modülü
Müşterilerinizi otomatik olarak arayarak müşteri memnuniyetinizi ölçebilirsiniz.
|
||
Randevu Teyit Alma Modülü
Hastaneler için Randevu teyit sistemi HBYS entegre olarak çalışmaktadır.
|
||
Call Center Dashboard
Agentların tüm durumlarını ve kuyrukların tüm durumlarını izleyebileceğiniz ekrandır.
|
||
Müşteri Yönetimi
Kendi Müşteri CRM' nizi oluşturabilirsiniz.
|
||
Çağrı Yönetimi
Çağrılanızı işaretleme yaparak sonlandırabilirsiniz ve bunun raporunu alabilirsiniz.
|
||
SMS Modülü
SMS modülü ile entegra edilerek toplu veya tekil SMS gönderimi yapabilirsiniz.
|
||
Otomatik Arama (Predictive Dialer)
Data yüklemesi yaparak otomatik arama yapabilirsiniz.
|
||
Data Yönetimi
Excel olarak sisteme data yüklmesi yapabilirsiniz.
|
||
Agent Raporları
Agentların tüm raporlarına ulaşabilirsiniz.
|
||
Agent Modül Yetkilendirme
Agentların istenilen yetkilerini ayarlayabilirsiniz.
|
||
Agent Mola Tipi Oluşturma
Mola tipleri belirleyerek Agentların molaya çıkmasını sağlayabilirsiniz.
|
||
Kullanıcı (Agent) Web Arayüzü
Agentlara ait kullanıcı adı ve şifre ile giriş yapılan panelden kendi çağrılarına ve raporlarına ulaşım sağlayabilirler.
|
||
Telekonferans
3'lü veya daha fazla kişi ile tele konfrans yapabilirsiniz.
|
||
Video Görüşme
İnternetin olduğu heryerden yüzyüze toplantı yapabilirsiniz.
|
||
Konum Gönderme Modülü
Müşterilerinize şirketinizin konumunu Ivr üzerinden tek tuş ile SMS atabilirsiniz.
|
||
Görüşme Sonrası Anket ve Puanlama Modülü
Agentların son yapmış olduğu çağrıyı puanlatabilir ve bu puanlamayı raporlayabilirsiniz
|
||
Mobil Softphone APP
Mobil telefonlarınıza indirilen uygulama sayesinde dahili numaranızı cebinizde taşıyabilirsiniz.
|
||
BAŞLA | BAŞLA |