WhatsApp Business API ile
daha güçlü iletişim & daha çok satış
Tek numara ile çoklu müşteri temsilcisi, yapay zeka tabanlı akıllı chatbot, hazır mesaj şablonları ve doğrudan ödeme alma özelliği ile WhatsApp’ın işletmeniz için potansiyelini Jettel ile harekete geçirin.
SİSTEM TEK, PANEL TEK, MUHATAP TEK!
360° İletişim ve Haberleşme Sistemlerimiz; Bulut Santral, Çağrı Merkezi Yazılımı, CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi, WhatsApp Business, Instagram ve Facebook Messenger, Telegram, Google Business, Chatbot, Webchat, Ses Analizi (Speech Analytics) ve Kalite Yönetimi, VoIP Ses Hizmeti gibi yazılım teknolojilerimiz ile tanışmaya davet ediyoruz.
Gelişmiş Mesajlaşma Fonksiyonları
Bireylerin ana iletişim mecrasına dönüşen WhatsApp’ı, işletmeler de yoğun şekilde kullanıyor. Jettel ile siz de WhatsApp işletme hesabınızı kusursuz bir satış, destek ve operasyon kanalına dönüştürebilirsiniz.
Hazır mesaj şablonları, otomatik cevaplar, akıllı chatbot, görsel, video ve belge gönderme özellikleriyle müşterilerinize kesintisiz, kusursuz ve samimi bir tecrübe yaşatabilirsiniz.
Hem Müşterileriniz Hem Sizin için Çok Güvenli
Tek numara üzerinden dilediğiniz kadar müşteri temsilcisinin kullanabileceği WhatsApp Business API hem müşterileriniz hem işletmeniz için çok güvenli.
Jettel paneli üzerinden gerçekleşen tüm konuşmalar gerçek zamanlı olarak arşivlenir ve asla silinmez. Erişim rolleri sayesinde tüm yazışmalar dilediğiniz zaman incelenebilir ve raporlanabilir.
KVKK uyumlu veri saklama yöntemleri ve numara gizleme özelliği sayesinde müşterilerinizin gizliliği daima teminat altına alınır.
Satış, Destek ve Operasyonunuzu WhatsApp’ten Yürütün
Ürün kataloğunuzu Jettel paneline yükleyerek WhatsApp’a entegre hale getirebilir, satışın tüm adımlarını müşterilerinizle birlikte yürütebilir ve ödemeyi WhatsApp üzerinden size ait bir link göndererek gerçekleştirebilirsiniz.
Satış öncesi ve sonrasında tüm soruları cevaplayabilir ve müşteri desteğini kesintisiz sürdürebilirsiniz. Kargo takibi özelliği ile müşterilerinizi her adımda bilgilendirerek operasyonlarınızı kusursuz hale getirebilirsiniz.
Farklı sektörlerde ihtiyaca yönelik operasyon çözümleri de Jettel’de. Örneğin, bir turizm işletmesi oda servisini ve saha operasyonunu Jettel ile WhatsApp üzerinden yürütebilir.
Whatsapp Business
Toplu Mesaj ve Anket Paketleri
YURTİÇİ
10.000 ADET
WHATSAPP BUSINESS TEMPLATE
YURTİÇİ
25.000 ADET
WHATSAPP BUSINESS TEMPLATE
YURTİÇİ
50.000 ADET
WHATSAPP BUSINESS TEMPLATE
YURTİÇİ
100.000 ADET
WHATSAPP BUSINESS TEMPLATE
YURTİÇİ
250.000 ADET
WHATSAPP BUSINESS TEMPLATE
YURTİÇİ
500.000 ADET
WHATSAPP BUSINESS TEMPLATE
YURTİÇİ
1.000.000 ADET
WHATSAPP BUSINESS TEMPLATE
SİSTEM MODÜLLERİ | ÖZELLİKLER |
Toplu Mesaj Modülü | Toplu Mesaj hizmetine farklı bir boyut. Ürün, hizmet ve siyasi amaçlı tanıtımlarınıza hızlı, doğru ve kesintisiz gönderim kolaylığı. |
Anket Modülü | Marka, ürün, hizmet, ve siyasi amaçlı kullanabileceğiniz kapsamlı ve çok katmanlı soru oluşturabileceğiniz anket modülüdür. |
Çoklu Dil Desteği | Yabancı dil bilmiyorum diye endişelenmeyin. Dinamik Çeviri özelliği ile dilediğiniz her dilde mesajlaşın. Dünyanın her yerine ulaşın. |
Raporlama Modülü | Toplu mesaj ve anket sonuçlarını anında raporlama panelinden izleyebilirsinizin. |
Yeşil TİK | 3 ay gibi kısa bir sürede Yeşil TİK alabililirsiniz. Yeşil TİK ile başlıklı mesaj gönderiminiz başlasın. |
Bağımsız Server Hizmeti | Türkiye lokasyonlu bulut tabanlı özel sunucu (server) hizmeti ile profesyonel hizmetin keyfini sürün. |
AÇIKLAMA
- Bağımsız özel server makine hizmeti Jettel veri merkezi üzerinden verilecektir.
- Alınan paketin kullanım süresi paket alımından itibaren 6 ay geçerlidir. Bu tarihten sonra kullanılmayan sesli mesajlar iptal olacak ve para iadesi yapılmayacaktır.
- Paket alımı gerçekleştirildikten sonra para veya paket iadesi yapılmamaktadır.
- Paketlerde belirtilen miktarlar kişi sayısını ifade eder. Paket tek seferde kullanılmak zorunda değildir. Farklı gönderimler için paketinizde kalanları kullanabilirsiniz.
- Paket kapsamında sunulan sesli mesajlar başka bir müşteriye transfer edilemez.
- Paket kapsamında sunulan toplu mesaj ve anketler sadece yurt içi ve yurt dışına seyahat amaçlı çıkmış WhatsApp kullanıcıları için geçerlidir.
- Bu paket Jettel'in sunduğu diğer kampanyalarla birleştirilemez.
- Jettel belirlenen süreden önce kampanyayı durdurma ve kampanya koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.
- WhatsApp Business Mesaj ve Anket hizmeti Meta Teknoloji altyapsı ile entegre bir hizmettir.
- Numaranız WhatsApp Business Resmi hatta dönüştürülmektedir olup, hat başına ücreti 4.990TL'dir.
- Başlıkta numara yerine şirket adı, adı-soyadı ücrete tabi olup, ayrıca ücretlendirilir.
- Yeşil TİK ücrete tabi olup, ayrıca üretlendirilir.
- Hizmetin Eğitim, Kurulum, Teknik Destek hizmetimizin ücreti 7.500TL olup, tek seferlik alınmaktadır.
- Fiyatlara %20 KDV dahil değildir.
- Daha detaylı bilgi için 0 850 611 0 611 Müşteri Hizmetleri hattımızı arayabilirsiniz.
WhatsApp Business API Hakkında Sık Sorulan Sorular
WhatsApp Business API nedir?
Jettel, WhatsApp Business API aracılığıyla işletmelere müşteri iletişimini ve iş yönetimini kolaylaştıran sayısız özellikler sağlanmaktadır.
Müşterilerimin Jettel’i kurmasına gerek var mı?
Müşteriler WhatsApp’ta hangi telefon numarasını görecek?
WhatsApp Business API’a başvurmak için gerekli belgeler nelerdir?
İşletme Ruhsatı
Ticaret Sicil Gazetesi İlanı veya Şirket Sözleşmesi
Vergi veya KDV Tescil Belgesi
Elektrik veya Telefon Faturası Gibi Bir Fatura
Adres içeren Banka Hesap Özeti
Adres veya Telefon içeren İşletme Ruhsatı
(4, 5, 6 numaralı belgelerden bir tanesi yeterlidir.)
WhatsApp Business API ile hangi raporlara ulaşabilirim?
WhatsApp Business API ile WhatsApp Chatbot oluşturabilir miyim?
Jettel’in sunduğu Akıllı Chatbot özelliği ile herhangi bir kodlama bilgisi olmadan işletmenize uygun yanıtlar veren bir Chatbot oluşturabilir ve kullanabilirsiniz.
WhatsApp Business API ve WhatsApp Cloud API’ın farkları nelerdir?
WhatsApp Cloud API ise WhatsApp Business API’a benzer özelliklere sahiptir. WhatsApp Business API on-premise sunucularda barındırılırken WhatsApp Cloud API Meta’nın bulut sunucularında yer alır.
Başvurudan ne kadar zaman sonra WhatsApp Business API’a sahip olabilirim?
Jettel'in WhatsApp Business API çözümü ile bu süreci hızlandırabilir ve birkaç güne indirebilirsiniz.
WhatsApp Business API’da mesaj limiti var mı?
WhatsApp Business API’ın kullanımı zor mu?
Jettel'in WhatsApp Business API çözümü ise herhangi bir kodlama bilgisi olmadan WhatsApp Business’ın tüm özellikleri ve daha fazlasını işletmenize kolayca entegre etmenizi sağlar.
WhatsApp Business API için kaç telefon numarası gerekiyor?
İşletmemin sosyal medya hesaplarına gelen mesajları WhatsApp API ile cevaplayabilir miyim?
Jettel işletmenizin tüm sosyal medya hesapları da dahil tüm dijital iletişim kanallarına entegre olur ve tüm mesajların tek panelde yönetilmesini sağlar. Böylece aynı kullanıcıya ait farklı kanallardan gelen mesajları bir bütünlük içinde görebilir, cevaplayabilirsiniz.
WhatsApp Business API ile müşteriden gelen ödemeleri ne zaman alabilirim?
WhatsApp Business API ile mesai saatleri dışında da olsa müşterilerim sorularına cevap bulabilir mi?
Hazır karşılama & soru-cevap mesaj şablonları ya da Akıllı Chatbot özelliğini kullanarak müşterilerinizin tüm sorularına, destek ekibinizin mesai saatleri dışında da anında dönüş sağlayabilirsiniz.
WhatsApp’tan satış yapmak KVKK’ya uygun mu?
Ancak Jettel'in WhatsApp Business API çözümü ile müşteri verilerini KVKK’ya uygun şekilde saklamanız, pazarlama ve satış için kullanmanız mümkündür.