Call Center/Çağrı Merkezi
Geri Aranma Talep Sistemi
Call center hizmeti, müşterilere bilgi, destek ve iletişim sağlamak amacıyla oluşturulan ve profesyonel bir ekip tarafından yönetilen telefon, e-posta, sosyal medya ve diğer platformlar üzerinden hizmet sunan bir merkezdir. Günümüzde, call center hizmetleri sürekli olarak gelişen teknoloji ve ihtiyaçlar doğrultusunda yeniliklere açık olmak zorundadır. Bu yeniliklerden biri de "Geri Aranma Talep Sistemi"dir. Geri Aranma Talep Sistemi, çağrı merkezi çalışanlarının ve müşterilerin zamanını daha verimli kullanmalarına ve daha iyi bir müşteri deneyimi sunmalarına yardımcı olan bir özelliktir.
Geri Aranma Talep Sistemi, müşterilere çağrı merkezini aradıklarında uzun süre beklemek zorunda kalmadan, daha uygun bir zamanda geri aranma talebinde bulunma imkanı sunar. Bu sistem sayesinde, müşteriler beklemek zorunda kalmaz ve çağrı merkezi çalışanları daha verimli bir şekilde hizmet sunabilir.
SİSTEM TEK, PANEL TEK, MUHATAP TEK!
360° İletişim ve Haberleşme Sistemlerimiz; Bulut Santral, Çağrı Merkezi Yazılımı, CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi, WhatsApp Business, Instagram ve Facebook Messenger, Telegram, Google Business, Chatbot, Webchat, Ses Analizi (Speech Analytics) ve Kalite Yönetimi, VoIP Ses Hizmeti gibi yazılım teknolojilerimiz ile tanışmaya davet ediyoruz.
Call Center/Çağrı Merkezi
Geri Aranma Talep Sistemi
Geri Aranma Talep Sistemi'nin temel işleyişi şu şekildedir:
- Müşteri, call center ile iletişime geçer ve yoğunluk veya uzun bekleme süreleri nedeniyle hemen hizmet alamaz.
- Müşteriye, geri aranma talep etme seçeneği sunulur. Müşteri, bu seçeneği kabul eder ve geri aranmak istediği zamanı belirtir.
- Call center sistemi, müşterinin geri aranma talebini ve belirttiği zamanı kaydeder.
- Belirtilen zaman geldiğinde, çağrı merkezi çalışanı müşteriyi geri arar ve istediği hizmeti sunar.
- Müşteri, bekleme süresi olmadan hızlı ve etkili bir şekilde hizmet alır.
Geri Aranma Talep Sistemi'nin sağladığı avantajlar şunlardır:
Yoğunluk yönetimi: Geri aranma taleplerinin önceden planlanması, çağrı merkezinin yoğunluk dönemlerinde daha iyi hizmet sunmasına olanak sağlar.