Bulut Santral Paketleri
MİNİ PAKET
490₺
- 2 Dahili
- 1 Hat Tanımlama (DID)
- Numara Tahsisi
- Sınırsız Görüşme Kaydı
- 1 Ay Ses Kaydı
EKO PAKET
590₺
- 6 Dahili
- 3 Hat Tanımlama (DID)
- Numara Tahsisi
- Sınırsız Görüşme Kaydı
- 1 Ay Ses Kaydı
MAXI PAKET
790₺
- 12 Dahili
- 5 Hat Tanımlama (DID)
- Numara Tahsisi
- Sınırsız Görüşme Kaydı
- 3 Ay Ses Kaydı
PRO PAKET
990₺
- 20 Dahili
- 10 Hat Tanımlama (DID)
- Numara Tahsisi
- Sınırsız Görüşme Kaydı
- 3 Ay Ses Kaydı
Tüm Özellikleri Görüntülemek İçin Tıklayın
- Paketlerden tüm Jettel müşterileri yararlanabilir.
- Hediye konuşma paketleri yıllık (12 ay) ödemelerde geçerli olup, tek sefere mahsus yüklenmektedir.
- Paket kapsamında sunulan dakikalar başka bir müşteriye transfer edilemez.
- Paket kapsamında sunulan dakikalar sadece yurt içi kullanımlar için geçerlidir. Yurtdışı, KKTC, katma değerli servis ve özel servis numaraları yönlerine yapılan aramalarda geçerli olmayacaktır.
- Hediye konuşma paketindeki dakikaların ücretlendirme periyodu 60 saniyedir.
- Jettel belirlenen süreden önce kampanyayı durdurma ve kampanya koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.
- Konuşma Paketleri (Ses Hizmetleri) , T.C. Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu tarafından yetkilendirilmiş STH(Sabit Telefon Hizmeti) lisansına sahip Mornet telekomünikasyon şirketi tarafından sağlanmaktadır.
- Daha detaylı bilgi için 0 850 611 0 611 Müşteri Hizmetleri hattımızı arayabilirsiniz.
ÇOK TERCİH EDİLEN | ||
STANDART SANTRAL |
VIP SANTRAL |
|
BAŞLA |
BAŞLA |
|
Bağımsız Server
Cloud üzerinde firmaya özel sunucu hizmeti
|
||
Santral Dashboard
Dahililerin tüm durumlarını izleyebileceğiniz bir ekrandır
|
||
Yönetici Web Arayüzü
Panelenizi İnternetin olduğu heryerden kontrol etme özelliği
|
||
Dahili Özellikleri
Dahili İşlemleri Ekle / Silme / Düzenleme
|
||
Kuyruk Özellikleri
Kuyruk Ekle / Silme / Düzenleme işlemini yapabilirsiniz.
|
||
SLA Yanıtlama Süresi Belirleme
Bir çağrının ne kadar sürede cevaplanacağını belirleyebilirsiniz.
|
||
Periyodik Anons
Kuyruklar da periyodik anons vererek müşterilerinize reklam verebilirsiniz.
|
||
IVR Özellikleri
IVR Ekle / Silme / Düzenleme işlemini yapabilirsiniz.
|
||
Dış Hat Özellikleri
DID Gelen / Giden Çağrı Alabilir veya Faks oalarak tanımlayabilirsiniz.
|
||
Mesai Sistemi
Mesai sonrası hedefi olarak IVR, Kuyruk, Dahili, Mesaj Kutusu, Harici Numara kullarak çağrıyı karşılayabilirsiniz.
|
||
Kara Liste
Rahatsız edilen numarayı kara listeye alarak çağrıyı engelleyebilirsiniz.
|
||
Beyaz Liste
DND alınmış bir dahiliye Beyaz liste ekleyerek o dahiliden çağrı almasını sağlayabilirsiniz
|
||
Gelen / Giden Çağrı Raporları
Gelen/ Giden aramaların raprolarını alabilr Excel olarak indirebilirsiniz.
|
||
Kuyruk Çağrı Raporları
Kuyruk Çağrılarının raprolarını alabilr Excel olarak indirebilirsiniz.
|
||
Dahili İstatistikleri
Dahililerin tüm istatistiklerini raporlayabilirsiniz
|
||
Çağrı İstatistikleri
Çağrının tüm istatistik raporlarına erişim sağlayabilirsiniz.
|
||
Sistem Durum Görüntüleme
Aktif Çağrılar / Dahili ve Dış hat durumlarını izleyebilirsiniz.
|
||
Interaktif Özellikler
API veya Web servislerle entegre edilebilirsiniz.
|
||
Müşteri Memnuniyet Anket Modülü
Müşterilerinizi otomatik olarak arayarak müşteri memnuniyetinizi ölçebilirsiniz.
|
||
Randevu Teyit Alma Modülü
Hastaneler için Randevu teyit sistemi HBYS entegre olarak çalışmaktadır.
|
||
Call Center Dashboard
Agentların tüm durumlarını ve kuyrukların tüm durumlarını izleyebileceğiniz ekrandır.
|
||
Müşteri Yönetimi
Kendi Müşteri CRM' nizi oluşturabilirsiniz.
|
||
Çağrı Yönetimi
Çağrılanızı işaretleme yaparak sonlandırabilirsiniz ve bunun raporunu alabilirsiniz.
|
||
SMS Modülü
SMS modülü ile entegra edilerek toplu veya tekil SMS gönderimi yapabilirsiniz.
|
||
Otomatik Arama (Predictive Dialer)
Data yüklemesi yaparak otomatik arama yapabilirsiniz.
|
||
Data Yönetimi
Excel olarak sisteme data yüklmesi yapabilirsiniz.
|
||
Agent Raporları
Agentların tüm raporlarına ulaşabilirsiniz.
|
||
Agent Modül Yetkilendirme
Agentların istenilen yetkilerini ayarlayabilirsiniz.
|
||
Agent Mola Tipi Oluşturma
Mola tipleri belirleyerek Agentların molaya çıkmasını sağlayabilirsiniz.
|
||
Kullanıcı (Agent) Web Arayüzü
Agentlara ait kullanıcı adı ve şifre ile giriş yapılan panelden kendi çağrılarına ve raporlarına ulaşım sağlayabilirler.
|
||
Telekonferans
3'lü veya daha fazla kişi ile tele konfrans yapabilirsiniz.
|
||
Video Görüşme
İnternetin olduğu heryerden yüzyüze toplantı yapabilirsiniz.
|
||
Konum Gönderme Modülü
Müşterilerinize şirketinizin konumunu Ivr üzerinden tek tuş ile SMS atabilirsiniz.
|
||
Görüşme Sonrası Anket ve Puanlama Modülü
Agentların son yapmış olduğu çağrıyı puanlatabilir ve bu puanlamayı raporlayabilirsiniz
|
||
Mobil Softphone APP
Mobil telefonlarınıza indirilen uygulama sayesinde dahili numaranızı cebinizde taşıyabilirsiniz.
|
09:00 - 17:00 Telefon Hattımız Açılacaktır.
0 850 611 0 611
VEYA
BİLGİLERİNİZİ BIRAKIN!
BİLGİLERİNİZİ BIRAKIN!
SADECE KURUMSAL ŞİRKETLERE HİZMET VERMEKTEYİZ, BİREYSEL KABUL EDİLMEMEKTEDİR.