Ses Analizi Sistemi, Çağrı Merkezi Verimliliği
Çağrı merkezi operasyonları, müşteri memnuniyeti ve hizmet kalitesi açısından kritik öneme sahiptir. Ses Analizi Sistemi, çağrı merkezi verimliliğini artırmak ve müşteri deneyimini optimize etmek için tasarlanmış güçlü bir araçtır. Bu yenilikçi sistem, ses verilerini analiz ederek değerli içgörüler sunar ve sürekli iyileştirme fırsatları tanır. Çağrı merkezi verimliliği, hizmetlerin etkili ve verimli bir şekilde sunulması, çalışanların performansının artırılması ve müşteri memnuniyetinin sağlanması için kritik öneme sahiptir.
SİSTEM TEK, PANEL TEK, MUHATAP TEK!
360° İletişim ve Haberleşme Sistemlerimiz; Bulut Santral, Çağrı Merkezi Yazılımı, CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi, WhatsApp Business, Instagram ve Facebook Messenger, Telegram, Google Business, Chatbot, Webchat, Ses Analizi (Speech Analytics) ve Kalite Yönetimi, VoIP Ses Hizmeti gibi yazılım teknolojilerimiz ile tanışmaya davet ediyoruz.
Çağrı Merkezi Modülü
Çağrı Merkezi Verimliliği
Çağrı Merkezi Verimliliği, aşağıdaki bileşenler üzerinde odaklanarak sağlanır: