Lütfen bu sözleşmeyi dikkatle okuyun
Jettel İletişim Teknolojileri ve Yazılım Hizmetleri San. Tic. Ltd. Şti.'den satın aldığınız ürünün iade koşullarına uyması için, ürünün "ayıplı mal" sayılması gerekmektedir.
Kullanıcı tarafından ürün tesliminde belirtilen kullanım şartları ile ürün kullanma kılavuzlarında bulunan talimatlara uyulmaması durumunda ve ürüne ait önceden belirtilen eksiklikler veya uyarılar durumunda ürünün "ayıplı mal" olarak sayılmayacağının bilinmesi gerekir.
Kullanım şartlarına uyulmaması, kullanma kılavuzunda ki talimatlara göre kullanılmaması gibi sebeplerden kaynaklanan iade talepleri kabul edilmemektedir. Satın almış olduğunuz ürün/ler – hizmet/ler ile ilgili şu konulara lütfen dikkat ediniz.
Ambalajı açılmış ve/veya kullanılmış ve/veya tahrip edilmiş şekildeki ürünlerin iadesi kabul edilmez. Ürünün iade gönderisi, orijinal ambalaj ve düzenlenen fatura nüshaları ile birlikte yapılmalıdır.
Ürün İade Adresi:
Jettel İletişim Teknolojileri ve Yazılım Hizmetleri San. Tic. Ltd. Şti.
Abdurrahman Nafiz Gürman Mh. Haldun Taner Sk. PLATFORM MERTER D-Blok No:2/75 Merter/Güngören/İSTANBUL
Sipariş ettiğiniz ürün elinize ulaştıktan sonra, ürün iadesi ile ilgili olarak sormak istediğiniz konularda destek@jettel.com.tr e-posta adresinden Müşteri Hizmetleri Yetkilisi'ne ileti gönderebilir veya 0850 611 0 611 numaralı telefondan bizi arayabilirsiniz.
Servis süresi ne kadardır?
Türkiye Cumhuriyeti yasalarınca iade/garanti süreçleri 20 iş günü içinde tamamlanmalıdır. Jettel İletişim Teknolojileri olarak müşterilerimizin ihtiyacını en hızlı şekilde karşılamak adına yasal sürenin çok altında bir sürede çözüm üretilmesi için özen gösterilmektedir.
Satın alınan cihazların garanti süresi kaç yıldır?
Türkiye’de dağıtılan tüm tüketici elektroniği ürünlerinin garanti süresi 2 yıl’dır.
Servise gönderilen cihaz hakkında bilgilendirme nasıl yapılır?
Ürün servis merkezine ulaştığı an itibari ile yapılan işlemler hakkında e-posta veya sms ile bilgilendirileceksiniz. Ürününüz kargoya teslim edildiğinde yine e-posta veya sms ile kargo gönderi numarası tarafınıza iletilecektir.
Garanti kapsamında değiştirilen ürünle birlikte fatura gelecek mi?
Garanti kapsamında yapılan birebir ürün değişimlerinde faturanız size geri yollanmaz. Onun yerine, serviste yapılan işlemin anlatıldığı, kişisel bilgilerinizin ve kalan garanti sürenizin de yer aldığı Teknik Servis Formu size teslim edilmektedir. Bu noktadan sonra ürününüzle ilgili tüm işlemler için sistemimizde resmi değere sahip olan Teknik Servis Formu kullanılacaktır.
Fatura ve garanti belgesi olmadan servis desteği alınabilir mi?
Fatura ve garanti belgesi ürününüzle ilgili yapılacak işlemler için zorunlu olan belgelerdir. Eğer bu belgelere sahip değilseniz ürünü satın aldığınız satış noktasından faturanızı ve garanti belgenizi talep etmeniz gerekmektedir. Resmi bir fatura ve garanti belgesine sahip değilseniz ürününüz için herhangi bir işlem yapılmayacaktır.
Garanti sürecini başlatmak için nasıl bir yol izlenmelidir?
Jettel İletişim Teknolojileri’den aldığınız ürünlerin garanti süreci fatura tarihi itibari ile başlamaktadır.
Ürünün garantisi devam ediyor ise paylaşılan iletişim kanalları üzerinden bizlere bildirip süreci başlatabilirsiniz.
Para İadesi ve Şartları:
Ürünlerin (yukarıdaki maddede de belirtildiği şekilde) iade şartlarına uygun olarak tarafımıza gönderilmiş olmaları halinde ürün tutarının iadesi, ürünün tarafımıza ulaştığı gün işleme alınır. Para iadesinin hesabınıza yansıma süresi, bankanızın inisiyatifindedir. Satın alma aşamasında havale ile gerçekleştirilen ödemelerin iadesi ise en geç 15 iş günü içerisinde müşteri hesabına yansımaktadır. Ürün gönderiminde kargo ödemesi firmamız tarafından karşılanmışsa para iadesi yapılırken kargo tutarı kesintisi yapılır.
Önemli Not:
İade etmek istediğiniz ürünün faturası şirket adına kesildiyse, ürünü iade ederken ilgili şirketinin düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. İade faturasının, kargo payı dâhil edilmeden (Ürün birim fiyatı + KDV olarak) kesilmesi gerekmektedir.