Call Center/Çağrı Merkezi
Çağrı Puanlama Sistemi
Call center hizmeti, müşterilere bilgi, destek ve iletişim sağlamak amacıyla oluşturulan ve profesyonel bir ekip tarafından yönetilen telefon, e-posta, sosyal medya ve diğer platformlar üzerinden hizmet sunan bir merkezdir. Günümüzde, call center hizmetleri sürekli olarak gelişen teknoloji ve ihtiyaçlar doğrultusunda yeniliklere açık olmak zorundadır. Bu yeniliklerden biri de "Çağrı Puanlama Sistemi"dir. Çağrı Puanlama Sistemi, çağrı merkezi çalışanlarının performansını değerlendirmek ve hizmet kalitesini artırmak amacıyla kullanılan bir yöntemdir.
SİSTEM TEK, PANEL TEK, MUHATAP TEK!
J360° İletişim ve Haberleşme Sistemlerimiz; Bulut Santral, Çağrı Merkezi Yazılımı, CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi, WhatsApp Business, Instagram ve Facebook Messenger, Telegram, Google Business, Chatbot, Webchat, Ses Analizi (Speech Analytics) ve Kalite Yönetimi, VoIP Ses Hizmeti gibi yazılım teknolojilerimiz ile tanışmaya davet ediyoruz.