Personel Puanlama Sistemi Nedir?
Şirketinizdeki satış temsilcisi, eğitim danışmanı, teknik destek uzmanı, çağrı merkezi temsilcisi gibi departmanlarda çalışan personelinizin performansını öğrenmek ister misiniz? Personeliniz, hizmetlerinizi müşterilere gereken kalitede anlatabiliyor mu?
Jettel’in Personel Puanlama Sistemi ile müşterileriniz, personelinizin performansını doğrudan değerlendirebilir. Şirketinizin ürün veya hizmetleri hakkında bilgi almak için arayan müşteriler, telefon görüşmesi başlamadan önce, robot sistem tarafından "Görüşmeyi puanlamak ister misiniz?" sorusuyla karşılaşır. Puanlama yapmayı kabul eden müşterilere, görüşme sona erdikten kısa bir süre sonra otomatik geri arama yapılır ve müşterilerden, personelinizin performansını 1 ile 5 arasında değerlendirmeleri istenir.
Verilen bu puanlar ve sonuçlar, anında yönetim ekranınıza otomatik olarak iletilir, böylece personelinizin performansını düzenli olarak takip edebilirsiniz.
Popüler Kullanım Alanları
Personel Puanlama Sistemi, özellikle şu sektörlerde yaygın olarak kullanılmaktadır:
Hastaneler
Eğitim kurumları
Teknik destek sağlayan kuruluşlar
Bankalar
Tekstil ve perakende işletmeleri
Siyasi partiler
Bu sistem sayesinde şirketiniz, personelinizin müşteri ilişkilerindeki performansını objektif bir şekilde değerlendirebilir ve müşteri memnuniyetini en üst düzeye çıkarabilirsiniz.