Ses Analizi ile Hukuki Güvence
Mevzuat Uyumu ve Risk Yönetimi Çözümlerimiz
Mevzuat uyumu ve risk yönetimi, çağrı merkezlerinin hukuki zorunluluklara uyum sağlaması ve potansiyel riskleri en aza indirme konularında kritik öneme sahiptir. Ses Analizi Yazılımımız, ses verilerini inceleyerek mevzuata uygunluğunuzu değerlendirir ve riskleri önceden belirleyerek önlem almanıza olanak tanır. Bu sayede işletmeniz, hukuki sorumluluklara tam uyum sağlayabilir ve olası risklere karşı güvende olabilir.
SİSTEM TEK, PANEL TEK, MUHATAP TEK!
360° İletişim ve Haberleşme Sistemlerimiz; Bulut Santral, Çağrı Merkezi Yazılımı, CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi, WhatsApp Business, Instagram ve Facebook Messenger, Telegram, Google Business, Chatbot, Webchat, Ses Analizi (Speech Analytics) ve Kalite Yönetimi, VoIP Ses Hizmeti gibi yazılım teknolojilerimiz ile tanışmaya davet ediyoruz.
Ses Analizi ile Geleceğe Güvenle Adım Atın
Mevzuat Uyumu ve Risk Değerlendirmesi
Mevzuat bilgisi: Çağrı merkezi yöneticileri ve çalışanları, ilgili yasalar, yönetmelikler ve standartlar hakkında güncel bilgilere sahip olmalıdır. Bu bilgiler, gizlilik, tüketici hakları, veri koruma, telemarketing ve diğer sektörel düzenlemeleri içermelidir.Mevzuat uyumu ve risk yönetimi için aşağıdaki unsurlar üzerinde durulmalıdır: