Call Center/Çağrı Merkezi
Randevu Teyit Sistemi
Müşteriniz Randevusuna Gelecek Mi?
İnsanların aldıkları randevuya gelmeme oranları %20-25’i bulabilmektedir.
Randevu Teyit Alma Sistemi müşterilerinizi nasıl arıyor?
Sistem HBYS, CRM, ERP vs. yazılımları ile API üzerinden eşzamanlı haberleşerek otomatik yapabileceği gibi sisteme excel dosya yüklenerek de çalıştırılabilmektedir.
SİSTEM TEK, PANEL TEK, MUHATAP TEK!
360° İletişim ve Haberleşme Sistemlerimiz; Bulut Santral, Çağrı Merkezi Yazılımı, CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi, WhatsApp Business, Instagram ve Facebook Messenger, Telegram, Google Business, Chatbot, Webchat, Ses Analizi (Speech Analytics) ve Kalite Yönetimi, VoIP Ses Hizmeti gibi yazılım teknolojilerimiz ile tanışmaya davet ediyoruz.
Call Center/Çağrı Merkezi
Randevu Teyit Alma Sistemi (RTAS)
Adından anlaşılacağı üzere alınan müşterilerin aldıkları randevuya gelip gelmeyeceklerini teyit veya tespit eden bir sistemdir.
Özellikle hastaneler ve eğitim kurumları müşteri hareketlerinin çok yoğun olduğu sektörlerdir.
Müşteri hareketleri disipline edilemediğinde şirketlere mali kayıplar yaşatmakla beraber müşteri memnuniyetsizlikleri oluşturmaktadır.
Bir sağlık kuruluşu olan hastanelerin çalışma şeklini örnek alacak olursak; insanlar hastalandıklarında veya kontrol amaçlı olarak doktorundan randevu almak için telefonlar arama gerçekleştirir ve çağrı merkezi görevlisi müşteri temsilcisinden randevusunu alır.
Randevusuna gelmeyen müşteri hastaneye mali açıdan kayıp vermekle birlikte diğer müşteriler de etkilenmektedir.
İnsan gücünden, zamandan kazanmak randevu disiplini oluşturabilmek için Randevu Teyit Sistemleri önemli görevler üstlenmektedir.
Aldığı randevuya geleceği kesin olmayan müşterileri sistem bir gün öncesi belirlenen saat aralıklarında telefonundan arar ve randevusuna gelip gelmeyeceğini sorar. Alınacak cevap sonucu gelmeyecek müşteri tespit edilir ve randevu saati bir başka müşteriye verilebilir.
İlk bakışta bir randevu kaybı gibi düşünülen bu durum incelendiğinde ciddi işletme kayıplarına sebep olduğu anlaşılmaktadır.