1 Saniyenin Bile Ne Kadar Önemli Olduğunu Siz Bilirsiniz!
Her yıl milyonlarca lira değerinde para, müşteri ve itibar kaybettiğinizin farkında mısınız? Hastanenizde sadece muayene hizmeti değil, laboratuvar, MR, tomografi, röntgen, ameliyat gibi pek çok farklı hizmet sunuluyor. Ancak mevcut müşterilerinizi korumak ve yeni müşterileri memnun etmek her zamankinden daha zor. Jettel’in sunduğu Yapay Zeka Destekli Çağrı Merkezi Yazılımı ve Bulut Santral çözümleriyle, kayıplarınızı en aza indirin ve rekabet avantajınızı artırın.
Kaybedeceğiniz bir müşteri birkaç personel maaşından yüksek olabilir
Sorunlar ve Kayıplar Neden Oluşuyor?
Müşteri Erişimi Problemi: Randevu almak için arayan hastaların %30-35’i çağrı merkezine ulaşamıyor.
Tekrar Arama Düşüşü: 2 dakika içerisinde hastane çağrı merkezine ulaşamayan müşterilerin tekrar arama oranı %20’ye kadar düşüyor.
Hizmet ve Gelir Kayıpları: Müşterilerin %20-25’i randevularına gelmiyor, bu da zincirleme olarak diğer hizmetlerin (laboratuvar, MR, tomografi vb.) kayıplarına neden oluyor.
Jettel, bu kayıpları önlemek için yatırım yapmadan kiralama modeli ile sürekli güncel teknolojiye erişim sağlar.
JETTEL'İ TERCİH EDEN SAĞLIK FİRMALARI
Kolay, Esnek ve İhtiyacınıza Uyarlanabilir
Çağrı Merkezi Sistemi ve Bulut Santral
Tek Panel Üzerinden Kontrol ve Raporlama Hizmeti!
Gelen, giden ve dahili tüm arama kayıtları; tarih, saat, arayan kişi, karşılayan kişi, konuşma süreleri ve konuşma kayıtları kayıt altına alınarak raporlanabilir. Üstelik bu sistemi yalnızca tek panel üzerinden kontrol edebilirsiniz.
Santral Hatalarına Geçit Yok!
Klasik fiziki santrallerde olduğu "Santral Servisini Bekleme", "Santral'in Desteklememesi", "Santral Kartı Yanması" gibi hatalar ile karşılaşmaz ve bu hataların şirketinize yaşatacağı olası krizlerle uğraşmak zorunda kalmazsınız.
Kar, Müşteri ve İtibar!
Klasik santral yöntemlerinin aksine yönetilebilir, kontrol edilebilir, kazanca dönüştürülebilir ve raporlanabilir bir hizmet sunan Jettel İletişim Sİstemleri ile şirketiniz kar ve müşteri kazanmanın yanı sıra itibar da kazanacak.
Personel Verimliliği
Alınan tüm veriler ışığında personelinizin verimliliğini analiz ederek, olumsuz durumlarda hızlı aksiyon alabilirsiniz.
4 Ayrı Sistemden Faydalanma İmkanı!
Türkiye'de ilk defa 4 ayrı kombinasyondan oluşan IP Santral Sistemi, CRM Çağrı Merkezi Sistemi, İstatistiki Raporlama Sistemi ve Telefon Hatları Yönetimi hizmetlerine tek sistem üzerinden ulaşabilirsiniz.
Sürpriz Maliyet Yok!
Yatırım yapmadan kiralama modeli ile hem sürekli güncel teknolojiyi kullanacak hem de bakım masrafları ve sürpriz maliyetlerle karşılaşmayacaksınız.
Kolay, Esnek ve İhtiyacınıza Uyarlanabilir Çağrı Merkezi Sistemi ve Bulut Santral
Tek Panel, Tek Sistem, Tek Muhatap! Jettel’in 360° İletişim ve Haberleşme Sistemleri, sağlık sektöründeki tüm ihtiyaçlarınıza çözüm üretir. İşte size sunulan bazı özellikler:
- Bulut Santral
- Çağrı Merkezi Yazılımı
- CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi
- Ses Analizi (Speech Analytics) ve Kalite Yönetimi
- WhatsApp, Instagram, Facebook Business Entegrasyonları
- Chatbot, Webchat, VoIP Ses Hizmetleri
- Çağrı Puanlama Modülü
- Geri Aranma Talep Modülü
- Müşteri Memnuniyet Anket Modülü
- Randevu Teyit Alma Modülü
- Konum Gönderme Modülü
- İstatistiksel Analiz ve Raporlama Sistemi
- Predictive Dialer (Otomatik Arama)
- Numara ve İsim Maskeleme Modülü
- Dinamik IVR Modülü
- Acil Kod Uyarı Sistemi
Tamamen Yönetilebilir, Kontrol Edilebilir ve Raporlanabilir Sistem
Yönetilebilir: Jettel’in sistemi, tek panel üzerinden kolayca yönetilebilir. Şirketinizin ihtiyaçlarına göre şekillendirebileceğiniz bu sistem, dışarıdan teknik desteğe ihtiyaç duymadan pratik bir kullanım sunar.
Kontrol Edilebilir: Çağrıların tarihi, saati, arayan ve cevaplayan kişilerin bilgileri, konuşma süreleri ve ses kayıtları detaylı olarak kontrol edilebilir. Bu veriler, personel performansını ve müşteri memnuniyetini analiz etmenize olanak tanır.
Raporlanabilir: Cevapsız çağrılar kaydedilir ve geri dönüş aksiyonları raporlanır. Bu raporlar, işletmenizde yaşanabilecek iletişim sorunlarını önceden tespit etmenize ve hızlı aksiyon almanıza yardımcı olur.
Kazanca Dönüştürülebilir: Tek panel üzerinden kontrol ettiğiniz tüm veriler hızlıca analiz edilebilir, bu analizler sonucunda müşteri, para ve itibar kazanabilirsiniz.
Santral Hatalarına Son!
Jettel’in bulut tabanlı çözümü ile "Santral Servisini Bekleme", "Santral Kartı Yanması" gibi klasik fiziki santral sorunları yaşamazsınız. Bu hatalarla uğraşmadan kesintisiz bir hizmet sağlayarak müşteri memnuniyetinizi artırabilirsiniz.
Sağlık Sektörü Bulut Santral Sistemi
Personel Verimliliği ve Müşteri Memnuniyetini Artırın
Jettel’in sunduğu çözümler, tüm verileri tek panelde toplar ve personelinizin verimliliğini analiz etmenizi sağlar. Olumsuz durumlarda hızlı aksiyon alabilir, müşteri memnuniyetini artırarak hastanenizin itibarını güçlendirebilirsiniz.
4 Ayrı Ana Sistemden Faydalanma İmkanı!
Türkiye’de ilk defa 4 ayrı kombinasyondan oluşan IP Santral Sistemi, Çağrı Merkezi Sistemi, İstatistiki Raporlama Sistemi ve Telefon Hatları Yönetimi hizmetlerine tek sistem üzerinden ulaşabilirsiniz. Bu entegre sistemle tüm iletişim kanallarınızı bir araya getirerek verimliliği en üst seviyeye çıkarın.
Jettel ile Geleceğe Yatırım Yapın
Teknoloji hızla değişiyor ve iş dünyası bu değişime uyum sağlamak zorunda. Jettel, işletmenizin bugünü kadar yarınını da garanti altına alır. Jettel Bulut Çağrı Merkezi ve Bulut Santral hizmetleri ile geleceğin teknolojik yeniliklerine hazır olun ve işletmenizi geleceğe taşıyın. Rekabet avantajınızı koruyarak sürekli değişen pazar koşullarında başarıya ulaşın.
Bulut Santral Paketleri
Bulut Santral Çözümleri ve Çağrı Merkezi Çözümleri tek panelde. Aşağıdaki tablodan özellikleri inceleyebilirsiniz.
ÇOK TERCİH EDİLEN | |||
STANDART SANTRAL |
VIP SANTRAL |
PRO CALLCENTER | |
BAŞLA |
BAŞLA |
BAŞLA | |
Bağımsız Server
Cloud üzerinde firmaya özel sunucu hizmeti
|
|||
Santral Dashboard
Dahililerin tüm durumlarını izleyebileceğiniz bir ekrandır
|
|||
Yönetici Web Arayüzü
Panelenizi İnternetin olduğu heryerden kontrol etme özelliği
|
|||
Dahili Özellikleri
Dahili İşlemleri Ekle / Silme / Düzenleme
|
|||
Kuyruk Özellikleri
Kuyruk Ekle / Silme / Düzenleme işlemini yapabilirsiniz.
|
|||
SLA Yanıtlama Süresi Belirleme
Bir çağrının ne kadar sürede cevaplanacağını belirleyebilirsiniz.
|
|||
Periyodik Anons
Kuyruklar da periyodik anons vererek müşterilerinize reklam verebilirsiniz.
|
|||
IVR Özellikleri
IVR Ekle / Silme / Düzenleme işlemini yapabilirsiniz.
|
|||
Dış Hat Özellikleri
DID Gelen / Giden Çağrı Alabilir veya Faks oalarak tanımlayabilirsiniz.
|
|||
Mesai Sistemi
Mesai sonrası hedefi olarak IVR, Kuyruk, Dahili, Mesaj Kutusu, Harici Numara kullarak çağrıyı karşılayabilirsiniz.
|
|||
Kara Liste
Rahatsız edilen numarayı kara listeye alarak çağrıyı engelleyebilirsiniz.
|
|||
Beyaz Liste
DND alınmış bir dahiliye Beyaz liste ekleyerek o dahiliden çağrı almasını sağlayabilirsiniz
|
|||
Gelen / Giden Çağrı Raporları
Gelen/ Giden aramaların raprolarını alabilr Excel olarak indirebilirsiniz.
|
|||
Kuyruk Çağrı Raporları
Kuyruk Çağrılarının raprolarını alabilr Excel olarak indirebilirsiniz.
|
|||
Dahili İstatistikleri
Dahililerin tüm istatistiklerini raporlayabilirsiniz
|
|||
Çağrı İstatistikleri
Çağrının tüm istatistik raporlarına erişim sağlayabilirsiniz.
|
|||
Sistem Durum Görüntüleme
Aktif Çağrılar / Dahili ve Dış hat durumlarını izleyebilirsiniz.
|
|||
Interaktif Özellikler
API veya Web servislerle entegre edilebilirsiniz.
|
|||
Müşteri Memnuniyet Anket Modülü
Müşterilerinizi otomatik olarak arayarak müşteri memnuniyetinizi ölçebilirsiniz.
|
|||
Randevu Teyit Alma Modülü
Hastaneler için Randevu teyit sistemi HBYS entegre olarak çalışmaktadır.
|
|||
Call Center Dashboard
Agentların tüm durumlarını ve kuyrukların tüm durumlarını izleyebileceğiniz ekrandır.
|
|||
Müşteri Yönetimi
Kendi Müşteri CRM' nizi oluşturabilirsiniz.
|
|||
Çağrı Yönetimi
Çağrılanızı işaretleme yaparak sonlandırabilirsiniz ve bunun raporunu alabilirsiniz.
|
|||
SMS Modülü
SMS modülü ile entegra edilerek toplu veya tekil SMS gönderimi yapabilirsiniz.
|
|||
Otomatik Arama (Predictive Dialer)
Data yüklemesi yaparak otomatik arama yapabilirsiniz.
|
|||
Data Yönetimi
Excel olarak sisteme data yüklmesi yapabilirsiniz.
|
|||
Agent Raporları
Agentların tüm raporlarına ulaşabilirsiniz.
|
|||
Agent Modül Yetkilendirme
Agentların istenilen yetkilerini ayarlayabilirsiniz.
|
|||
Agent Mola Tipi Oluşturma
Mola tipleri belirleyerek Agentların molaya çıkmasını sağlayabilirsiniz.
|
|||
Kullanıcı (Agent) Web Arayüzü
Agentlara ait kullanıcı adı ve şifre ile giriş yapılan panelden kendi çağrılarına ve raporlarına ulaşım sağlayabilirler.
|
|||
Telekonferans
3'lü veya daha fazla kişi ile tele konfrans yapabilirsiniz.
|
|||
Video Görüşme
İnternetin olduğu heryerden yüzyüze toplantı yapabilirsiniz.
|
|||
Konum Gönderme Modülü
Müşterilerinize şirketinizin konumunu Ivr üzerinden tek tuş ile SMS atabilirsiniz.
|
|||
Görüşme Sonrası Anket ve Puanlama Modülü
Agentların son yapmış olduğu çağrıyı puanlatabilir ve bu puanlamayı raporlayabilirsiniz
|
|||
Mobil Softphone APP
Mobil telefonlarınıza indirilen uygulama sayesinde dahili numaranızı cebinizde taşıyabilirsiniz.
|
|||
BAŞLA | BAŞLA | BAŞLA |
İşletmeniz İçin Akıllı Çözüm
Jettel’in sunduğu entegre Bulut Santral ve VoIP Santral hizmetleri, işletmenizin tüm iletişim ihtiyaçlarını bir noktadan yönetme kolaylığı sunar. CRM sistemleri, e-posta sunucuları ve diğer iş uygulamalarıyla sorunsuz entegrasyon sayesinde, müşteri etkileşimlerinizi tek bir platform üzerinden kolayca yönetebilirsiniz. Otomatik arama kaydı, sesli yanıtlama ve interaktif sesli yanıt sistemleri gibi gelişmiş özellikler, müşteri hizmetlerinizi bir üst seviyeye taşımanıza yardımcı olur.
Sektörünüzün Lideri Olun
İşletmenizin geleceği bugünden şekillenir. Jettel ile iletişim teknolojilerindeki en son yeniliklerden faydalanarak, işletmenizi rekabetçi ve yenilikçi bir düzeyde tutabilirsiniz. Bulut tabanlı sistemler, işinizin büyümesine paralel olarak ölçeklenebilirlik sunar ve böylece yatırımlarınız her zaman maksimum geri dönüş sağlar. Yüksek kaliteli müşteri hizmetleri, kesintisiz iletişim ve güvenli bulut altyapısı ile geleceğin iletişim dünyasında yerinizi alın.
Jettel ile işletmenizin iletişim ihtiyaçlarına yönelik güçlü, güvenilir ve yenilikçi hizmetlere yatırım yaparak geleceğe hazır olun. Bu yenilikçi platform, işinizin büyümesine yardımcı olurken, aynı zamanda mevcut kaynaklarınızı verimli bir şekilde kullanmanızı sağlar. Güçlü müşteri ilişkileri kurmanıza ve iş süreçlerinizi optimize etmenize olanak tanıyan bu hizmetleriyle, işletmeniz her zaman bir adım önde olacak. Hepsine ve daha fazlasına ulaşmak için hemen başvurun.