İstatistiksel Analiz Sistemi - Çağrı Merkezi Sistemi - Jettel
sadsads

İstatistiksel Analiz Sistemi

Call center yöneticilerinin ve çalışanlarının hizmet süreçlerini ve performanslarını daha iyi anlamalarına, hizmet kalitesini artırmalarına ve daha etkili kararlar almalarına yardımcı olur.

Call Center/Çağrı Merkezi
İstatistiksel Analiz Sistemi

Dashboard Akıllı Ekran

Jettel Admin ve Supervisor Dashboard ile şirketinizin operasyonlarını tek ekrandan anlık izleyin. Departman ya da kuyruk bazında performansları takip edin, anlık dinleyin ve gerektiğinde araya girip müdahale edin. Tüm aktif ve pasif kullanıcıların performansını anlık olarak izleyebilirsiniz.


Personel Puanlama

Müşterilerinizin yaptığı görüşmeler sonucunda personelinizi puanlamasını sağlayarak performanslarını ölçebilirsiniz. Bu puanlamalar, kullanıcı, grup veya şirket bazında raporlanır ve ekranlarınıza yansıtılır.


Memnuniyet Anketleri

Memnuniyet anketleri sayesinde müşterilerinizin istek ve ihtiyaçlarını direkt olarak alabilirsiniz. Anket sonuçlarına göre geri bildirimde bulunabilir ve gerekli aksiyonları alabilirsiniz. Örneğin, sorununu çözemediğini düşünen bir müşteriyi tekrar arayarak destek sağlayabilirsiniz.


Ses Kayıt Süreçleri

Jettel’in ses kaydetme özelliği ile çağrıların ses kayıtlarını dinleyebilir, kalite değerlendirmesi yapabilir ve bu kayıtlara puan verebilirsiniz. Ayrıca, tüm ses kayıtları log kaydı tutulmak suretiyle panel üzerinden dinlenebilir ve indirilebilir.


Kalite Yönetimi

Müşteri temsilcilerinin hizmet kalitesini ölçmek için kalite değerlendirme formları ve puanlama sistemleri oluşturabilirsiniz. Bu sistem, temsilcilerinizin performansını belirlenen parametrelere göre objektif bir şekilde değerlendirmenizi sağlar.


Özelleştirilebilir Modüler Panel

Jettel’in modüler panel yapısı ile çağrı merkezi operasyonunuza özel ekranlar oluşturabilir ve verimliliği artırabilirsiniz. Operasyonel ihtiyaçlarınıza göre ekranları özelleştirerek çağrı merkezi yöneticileri ve temsilcileri için tüm verilerin raporlanmasını sağlayabilirsiniz.


Çağrı Soyağacı

Jettel sistemi, bir çağrının milisaniye cinsinden başlangıcından kapanışına kadar geçen sürecin tüm detaylarını raporlar. IVR, kuyruk, anons, aktarma gibi süreçlerin yanı sıra kimlerin çağrıya müdahale ettiği ve sonlandırdığı gibi bilgiler yönetici panellerinde görüntülenebilir.


Anlık Güncellemeler

Çağrı merkezi operasyonunuz için oluşturduğunuz ekranlarda, belirlediğiniz parametrelere göre veriler anlık olarak güncellenir. Bu anlık veriler, operasyona hızlı müdahale imkanı sağlar. Jettel bulut çağrı merkezi sistemi sayesinde bilgisayar veya televizyon ekranlarından operasyonunuzu canlı olarak takip edebilirsiniz.


Alarm Seviyeleri

Çağrı trafiğinin yoğun olduğu saatleri tespit ederek, yoğun dönemlerde sistemin anlık olarak alarmlar üretmesini sağlayabilirsiniz. Bekleyen çağrı sayısının artması durumunda uyarılar alabilir ve ilgili müdahaleleri hızla gerçekleştirebilirsiniz.


Filtreleme Seçenekleri

Jettel Raporlama Ekranı’nda zaman aralıklarına göre filtreleme seçenekleri sunulur. Geçmiş verilere ait raporları tarih, kuyruk ya da müşteri temsilcisi seçimi ile filtreleyerek detaylı analizler yapabilirsiniz.


API Web Servis

Jettel’in sunduğu API Web Servis ile bulut santral ve çağrı merkezi sisteminizi CRM, ERP, HBYS gibi yazılımlarla entegre edebilir ve veri akışını sağlayabilirsiniz.


Dinamik IVR ile Etkin Yönetim

Jettel’in Dinamik IVR sistemi, geleneksel IVR sistemlerinin sınırlarını aşan özelleştirme ve anlık müdahale imkanı sunar. Bu sistem ile daha fazla özelleştirme yaparak etkin bir çağrı yönetimi gerçekleştirebilirsiniz.

Integrated Video Conferencing